anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy odzyskam pieniądze???

Client:88111886
#1 Nowicjusz#

zakup choinki okazał się stratą pieniędzy. Sprzedawca anulował zakup i rzekomo zwrócił pieniądze, ale Allegro do tej pory nie wysłało mi tego zwrotu. 
płatność Apple Pay, pieniędzy na koncie brak. Reklamacji nie da się złożyć, bo  pisze, że sprzedawca zwrócił pieniądze. 
choinka kupowana 10 grudnia po miesiącu czasu zwrotu nadal nie ma! 
ile można czekać????

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:88111886 Podstawa tego ze Ci sprzedający zwrócił jest mail od Alelgro, był mail? jak był to w kilka dni wracają tam skąd wyszły.

oznacz moderatorów

Client:88111886
#1 Nowicjusz#

Był mail o zwrocie, pieniędzy nadal nie ma 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

  @Client:88111886 Pieniądze wracają na konto z którego płaciłeś czyli Apple Pay

 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:88111886 Zgodnie z pomocą Allegro:

"Karta debetowa

Zwrócone pieniądze trafią na Twoje konto bankowe. W przypadku większości banków informację o zwrocie zobaczysz na wyciągu lub w historii konta obok daty zakupu zwróconego produktu. Gdy zamówienie zostało opłacone:

  • kartą Mastercard – pieniądze dostaniesz najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych
  • kartą VISA – pieniądze dostaniesz najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych.
Karta kredytowa

Zwrócone pieniądze trafią na Twoją kartę. W przypadku:

  • karty Mastercard – dostaniesz je najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych
  • karty VISA – dostaniesz je najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych.

W większości banków informację o zwrocie zobaczysz na wyciągu lub w historii transakcji obok daty zakupu zwróconego produktu. W niektórych przypadkach informacji tej nie zobaczysz jednak od razu po zwrocie. Może być ona widoczna dopiero po zakończeniu okresu rozliczeniowego."



Jeśli sprzedający zlecił zwrot a mimo to nie widzisz go na koncie to napisz przez formularz kontaktowy z prośbą o wysłanie potwierdzenia zwrotu i z tym potwierdzeniem udaj się do swojego banku aby to wyjaśnić.

oznacz moderatorów