Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zwrocilem przedmiot sprzedającemu, 29 kwietnia dostałem maila, że pieniądze zostaną mi zwrócone (3-7 dni) lecz do tej pory ich nie otrzymałem. Nie wiem czy to jakiś błąd ze strony Allegro czy wypłata nie została zlecona. Proszę o pomoc.
@oskarfelczynski Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
76c8bde9-b25e-11ec-bc9e-d79a5d215b2a Numer zamówienia powerbanka z dnia 2 kwietnia.
@oskarfelczynski Dziękuję, sprawdziłam ten zwrot i sprzedający poprawnie zlecił go w naszym systemie, więc środki powinny być już na Twoim koncie przypisanym do Blika. Sprawdź proszę dokładnie swój rachunek, a jeśli nie znajdziesz tego przelewu, skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz. Nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie zwrotu, które będziesz mógł przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić tę sprawę.