Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrot środków od sprzedającego zwiększa twój limit Pay, nadpłatę możesz odebrać: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391
Chodzi Ci o Allegro Pay? Masz w panelu Allegro Pay miejsce do wpisania numeru konta do zwrotu nadpłaty; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay
Możesz też o zwrot poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391
Jeżeli to był zwykły zakup, nie na raty, Allegro nie musi się z Tobą kontaktować, po prostu oddaje Ci pieniądze w ciągu 3 dni na to samo konto, z którego płaciłeś. Warunek jest taki, że sprzedawca otrzymał Twoją wpłatę i zlecił jej zwrot. Jeżeli wpłata została anulowana przez operatora, zwrot powinien nastąpić w ciągu 3 dni na konto, z którego płacono lub w tym czasie powinieneś otrzymać pytanie o nr konta.
Nie. Płaciłem w punkcie, nie w banku ani na poczcie taki punkt "teja bis nie podawałem zwrotnego nr rachunku na przelewie tradycyjnym Co mam teraz zrobić dzwonię do sprzedającego zwrot puścił 21 stycznia a allegro na mailu do dziś dnia się że mną nie kontaktuję !!?!
Według regulaminu allegro Pay u ma się że mną skontaktować mailowo i poprosić o dane do przelewu, a nic takiego do dzisiaj nie miało miejsca
@maczupikczu92 Jeśli płaciłeś w punkcie, to masz potwierdzenie wpłaty. Z tym potwierdzeniem idź do punktu, bo tam trafiły Twoje pieniądze po zwrocie. Nie ma takiego punktu w regulaminie, że PayU ma się z Tobą kontaktować i prosić o nr konta. Może to zrobić, ale nie musi.