Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. 21.02. kupiłam dwie szafki nocne. Miałam je otrzymać 16.03. ale to się nie zdarzyło. Skontaktowałam się poprzez PYTANIE DO SPRZEDAJĄCEGO jak wygląda sprawa mojego zamówienia. Sprzedawca najpierw stwierdził że realizacja wydłuży się do kwietnia a na drugi dzień, że do końca maja. To ponad 3 miesiące! 20. 03. założyłam dyskusję na allegro z nadzieją, że może to coś pomoże i przyśpieszy wysyłkę. Niestety tak się nie stało. Staneło na tym, że czekam do końca maja na swoje zamówienie. Teraz allegro prosi o zamknięcie dyskusji ze wskazaniem czy jest rozwiązana czy nie. Nie wiem co robić. Zgodziłam się na realizacje w maju ale boję się że jak zamknę dyskusję a w maju towaru nadal nie otrzymam to nie będę mogła rozpocząć nowej dyskusji na ten sam przedmiot. I co wtedy? Podobno allegro automatycznie uznaje dyskusję za rozwiązaną jak jej nie zamknę a ja nie chce jej zamknąć dopóki nie otrzymam zamówienia. Kolejna rzecz: upłynął mi termin na ewentualny zwrot towaru. A przecież nie z mojej winy bo ja nawet go nie dostałam. Powinno być to liczone od momentu otrzymania zamówienia. I ostatnia sprawa: na wystawienie oceny sprzedawcy zostało mi 44 dni a do tego czasu też nie otrzymam towaru. Poratujcie, co robić? Czy będę miała szanse na ewentualny zwrot, co z opinią i kiedy zakończyć dyskusję???
@nutra44 Nie zamykaj Dyskusji mimo próśb Allegro. Pisz w niej co kilka dni cokolwiek, aby się nie przedawniła, nie została porzucona i nie została zamknięta automatycznie. Gdyby jednak się tak stało, o jej ponowne otwarcie możesz poprosić Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Skoro zgodziłaś się czekać na szafki, to czekaj, ale w każdej chwili możesz też odstąpić od umowy i zażądać niezwłocznego zwrotu wpłaty - choćby w oparciu o art. 5431 Kc, czyli ze względu na przekroczenie terminu dostawy.
Na zwrot masz 14 dni OD OTRZYMANIA TOWARU, a nie od zakupu, tak więc żaden termin na zwrot nie upłynął. Na komentarz masz 90 dni od zakupu.
Moim zdaniem lepiej odstąpić od umowy, poczekać na zwrot wpłaty, zamknąć Dyskusję jako nierozwiązaną i wystawić sprzedawcy zasłużonego negatywa. Potem kupić szafki gdzie indziej, ale zrób jak uważasz.