Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podam przykład:
wrzucam do koszyka kilkanaście produktów.
Na etapie "dostawa i płatność":
- nie da się zmienić sposobu dostawy dla wszystkich produktów (np. zmienić paczkomat na inny)
- po wpisaniu danych do faktury nie da się wybrać aby faktura vat była wystawiona tylko dla wybranych produktów z koszyka (nie wszystkie zakupy to te związane z działalnością)
- po dodaniu na tym etapie karty płatniczej i kliknięciu "Zapisz na później" nowo dodana karta zniknie jeśli przed przejściem dalej dokonamy jakiejkolwiek zmiany w dostawie!
Halo, czy jedzie z nami uxowiec?
@mattimac dziękuję za Twoje uwagi!
Ponieważ w koszyku możesz mieć przedmioty zakupione od różnych sprzedających, możesz wybrać osobną metodę dostawy dla każdej oferty.
Informacja o fakturze w formularzu dostawy i płatności dotyczy całego zamówienia ("Potrzebujesz faktury do zamówienia?"). Jeśli tylko część zamówienia jest związana z działalnością i nie chcesz faktury do pozostałych przedmiotów, należy złożyć osobne zamówienie.
W przypadku karty płatniczej faktycznie należy ją dodać w ostatnim kroku, jeśli coś zostanie zmienione przed potwierdzeniem płatności kartą, ze względów bezpieczeństwa, zapamiętana karta zostanie usunięta.
@la_nika Twoja odpowiedź rozczarowuje i jest niestety warstwą wykończeniową UXowego betonu który kryje się pod spodem.
Fachowa odpowiedź powinna brzmieć:
@mattimac dziękujemy za Twoje spostrzeżenia. Przekażemy te scenariusze do zespołu odpowiedzialnego za rozwój, zbadamy ile klientów ma podobne problemy i postaramy się wprowadzić ulepszenia w tym zakresie.
Zamiast bronić złych rozwiązań...
Na końcu podejście jak zwykle - nie wiesz na kogo zrzucić? Zrzuć na bezpieczników! To jest błąd funkcjonalny, tam używam przycisku ZAPISZ NA PÓŹNIEJ a karta nie zapisuje się na później. Bronienie tego jako prawidłowego działania - ciężko skomentować.
@mattimac Gadane to miejsce, w którym klienci Allegro poszukują pomocy w kwestiach związanych z obsługą serwisu. Dlatego też otrzymałeś odpowiedź "obsługową". Pamiętaj na przyszłość, że jeżeli masz pomysł na ulepszenie lub poprawienie różnych funkcji Allegro, najlepiej zgłosić go na forum Zgłoś swój pomysł. Przekażemy go wtedy fachowcom w danej dziedzinie, a nawet (po pewnym czasie) wrócimy do Ciebie z merytoryczną odpowiedzią.
Zwróć też uwagę, że cały czas poszukujemy ekspertów takich, jak Ty - mamy aktualnie aż 8 ofert zaadresowanych do specjalistów z zakresu UX.
Na koniec - dziękujemy za Twoje spostrzeżenia. Przekażemy te scenariusze do zespołu odpowiedzialnego za rozwój, zbadamy ile klientów ma podobne problemy i postaramy się wprowadzić ulepszenia w tym zakresie.
@mattimac "Halo, czy jedzie z nami uxowiec?"
Nie, a o co chodzi?
UX na tym portalu to jest kompletna amatorka, a zamiast na lepsze zamieniają rzeczy na gorsze. Cały frontend zresztą działa i wygląda jak pisany na kolanie, z jakiegoś powodu comboboxy z markami zjadają CPU jak szalone itd. Ostatnio dowalili z dokumentacją API - zrobili ją dynamicznie się generującą, więc zjada CPU jak cukierki. Strona statyczna? A po co to komu? Tutaj zjadaj przy przeglądaniu zasobów 50% CPU, bo tak. Ładowanie czcionek przez kilka sekund, też nieźle. Przeglądasz waterfall i się zastanawiasz, co się tu dzieje.
To jest fuszerka, jakich mało.