anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie może zwrócić towaru, ponieważ już wygenerował " zwrot " i paczka została zwrócona

amig88
#9 Pomysłodawca#

Bardzo proszę o pomoc. To sprawa honorowa. Jestem sprzedającym, a mój klient zgłosił zwrot towaru, wygenerował etykietę i wysłał. Przesyłka błądziła po Polsce i z powrotem wróciła do klienta. Przewoźnik to  inpost Wiem od kuriera, który telefonował do naszej firmy, o dokładny adres, ale w zupełnie innym województwie niż nasz firma, ponieważ nazwa miejscowości była identyczny tylko, że my to województwo świętokrzyskie, a on poszukuje adresu w województwie zachodniopomorskim. 

Bardzo proszę o pomoc, ponieważ rozmawiałam z klientem, który domniemywa, że sprawa powinna być załatwiona w automatu prze Allegro lub przez sprzedającego, czyli przez nas. Zaznaczam, że korespondowałam z Allegro, ale nie uzyskałam  dobrej odpowiedzi.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

br.
#21 Demiurg#

Honorowo to  wygeneruj etykietę, wyślij klientowi mailem, niech wyśle przedmiot na twój koszt.  Nie spodziewaj się jakiejkolwiek pomocy od Allegro, oni mają tylko jedną opcję....

oznacz moderatorów

amig88
#9 Pomysłodawca#

Tak, tylko teraz wiem z impostu, że był wygenerowany błędny adres zwrotu, tylko, że moje dane od dziesięciu lat niezmieniane na tym Allegro i przede wszystkim adres wysyłki

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Możesz walczyć z Allegro żeby oni  wygenerowali prawidłową etykiete do zwrotu,  ale bedzie to  mało honorowe  i nie wróży dobrego zakończenia. 

Allegro będzie unikać  decyzji a ty bedziesz narażony na różne szykany zarówno od kupującego jak i od Allegro - z blokadą włącznie.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@amig88 a dane na etykiecie są poprawne? Czyżby oni sortowali to ręcznie?

oznacz moderatorów

amig88
#9 Pomysłodawca#

Nie wiem, klient wygenerował automatycznie, ale czy poprawnie tego nie wiem?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

a on to w ogóle wygenerował etykietę z allegro? czy z czegoś swojego? widziałeś etykietę?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Monika__L  @amig88  Do zwrotu ze smartem nie ma żadnej etykiety. Jest tylko kod zwrotu który tworzy Allegro  a co ten kod zawiera i czy jest  przekształcany na jakąś etykietę tego nikt nie wie.

Więcej niczego się nie dowiesz,  tutaj jest powszechnie znana informacja od moderatorek:

"Allegro nigdy nie ujawnia swoich procedur."

A mi się  wydaje że na Allegro nie ma żadnych procedur,  tutaj decydują przypadki, stąd  takie odpowiedzi.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

tak ale jakas etykieta dalej jest generowana przy np wyjmowaniu z paczkomatu inaczej skaner na linii nie przepchnie przecież gołej paczki

oznacz moderatorów

amig88
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście, został wygenerowany kod zwrotu. Poprosiliśmy naszego klienta o jego przesłanie do nas, a mając taką informację wystąpiliśmy z zapytaniem do Allegro jak to rozwiązać. Allegro po kilku ogólnikowych odpowiedziach typu: Dzień dobry .. Pozdrawiamy zespół..--

Ostatecznie poinformowano  nas, że to klient musi wystąpić do nich tj. zgłosić problem.

Jednocześnie - mając ten KOD zapytaliśmy telefonicznie Inpostu o ten problem. Inpost odpowiedział, że błędnie został wygenerowany adres zwrotny - tak jakbyśmy my jako sklep źle podali ten adres zwrotny, tylko jak?  - ( siedziba już 10 lat nie jest zmieniona ). Owszem jest taka sama miejscowość jaką my posiadamy ale w zupełnie innym województwie ( tam szukał jej kurier dzwoniąc do nas).

oznacz moderatorów