Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo proszę o pomoc. To sprawa honorowa. Jestem sprzedającym, a mój klient zgłosił zwrot towaru, wygenerował etykietę i wysłał. Przesyłka błądziła po Polsce i z powrotem wróciła do klienta. Przewoźnik to inpost Wiem od kuriera, który telefonował do naszej firmy, o dokładny adres, ale w zupełnie innym województwie niż nasz firma, ponieważ nazwa miejscowości była identyczny tylko, że my to województwo świętokrzyskie, a on poszukuje adresu w województwie zachodniopomorskim.
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ rozmawiałam z klientem, który domniemywa, że sprawa powinna być załatwiona w automatu prze Allegro lub przez sprzedającego, czyli przez nas. Zaznaczam, że korespondowałam z Allegro, ale nie uzyskałam dobrej odpowiedzi.
Pozdrawiam
Honorowo to wygeneruj etykietę, wyślij klientowi mailem, niech wyśle przedmiot na twój koszt. Nie spodziewaj się jakiejkolwiek pomocy od Allegro, oni mają tylko jedną opcję....
Tak, tylko teraz wiem z impostu, że był wygenerowany błędny adres zwrotu, tylko, że moje dane od dziesięciu lat niezmieniane na tym Allegro i przede wszystkim adres wysyłki
Możesz walczyć z Allegro żeby oni wygenerowali prawidłową etykiete do zwrotu, ale bedzie to mało honorowe i nie wróży dobrego zakończenia.
Allegro będzie unikać decyzji a ty bedziesz narażony na różne szykany zarówno od kupującego jak i od Allegro - z blokadą włącznie.
@amig88 a dane na etykiecie są poprawne? Czyżby oni sortowali to ręcznie?
Nie wiem, klient wygenerował automatycznie, ale czy poprawnie tego nie wiem?
@amig88 Jeżeli zwrot ze Smartem i allegro zawiniło to pisz:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
a on to w ogóle wygenerował etykietę z allegro? czy z czegoś swojego? widziałeś etykietę?
@Monika__L @amig88 Do zwrotu ze smartem nie ma żadnej etykiety. Jest tylko kod zwrotu który tworzy Allegro a co ten kod zawiera i czy jest przekształcany na jakąś etykietę tego nikt nie wie.
Więcej niczego się nie dowiesz, tutaj jest powszechnie znana informacja od moderatorek:
"Allegro nigdy nie ujawnia swoich procedur."
A mi się wydaje że na Allegro nie ma żadnych procedur, tutaj decydują przypadki, stąd takie odpowiedzi.
tak ale jakas etykieta dalej jest generowana przy np wyjmowaniu z paczkomatu inaczej skaner na linii nie przepchnie przecież gołej paczki
Oczywiście, został wygenerowany kod zwrotu. Poprosiliśmy naszego klienta o jego przesłanie do nas, a mając taką informację wystąpiliśmy z zapytaniem do Allegro jak to rozwiązać. Allegro po kilku ogólnikowych odpowiedziach typu: Dzień dobry .. Pozdrawiamy zespół..--
Ostatecznie poinformowano nas, że to klient musi wystąpić do nich tj. zgłosić problem.
Jednocześnie - mając ten KOD zapytaliśmy telefonicznie Inpostu o ten problem. Inpost odpowiedział, że błędnie został wygenerowany adres zwrotny - tak jakbyśmy my jako sklep źle podali ten adres zwrotny, tylko jak? - ( siedziba już 10 lat nie jest zmieniona ). Owszem jest taka sama miejscowość jaką my posiadamy ale w zupełnie innym województwie ( tam szukał jej kurier dzwoniąc do nas).