Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie co mam zrobić w takiej sytuacji. Klient kupił etui do telefonu po dwóch dniach napisał że mu nie pasuje i odesłał. Dziś przyszła paczka w kt opakowanie wewnętrzne w kt było etui jest połamane a hurtownia takiego zwrotu mi nie przyjemnie bo oryginalne opakowanie nie może być uszkodzone. Czy mam pomniejszyć klientowi zwrot i uszkodzone opakowanie czy zwrócić środki w całości i jak mam etui dalej sprzedać jak ma opakowanie uszkodzone. Bardzo proszę o poradę.
@EDAN2408 nie możesz nic pomniejszyć, opakowanie to opakowanie, jak etui jest całe oddajesz co wpłacił, i wystawiasz ponownie jako po zwrocie i tyle, witamy w świecie sprzedaży bo widzę że na dropie lecisz, a to nie jest tak do końca bezproblemowa sprzedaż 😄
Dziękuję za poradę, klienci kupują tanie towary po kilku dniach zwracają i piszą że im nie pasuje a ja zostaję z towarem bo hurtownia nie przyjmie uszkodzonego wewnętrznego opakowania a ponadto za każdy przyjęty zwrot mam płacić 6zl.
@EDAN2408 takie życie sprzedawcy 🙂 Wkalkuluj to w marżę co by nie dokładać 😄
Za zwrot do hurtowni 6 zł, kupującemu musisz oddać za towar i dostawę 🙂
Jeżeli to integralna część etui to możesz ale jak to tylko opakowanie to nie możesz.
Dziękuję za porade