Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
KLIENT POMYLIŁ SIĘ PRZY WYSTAWIANIU KOMENTARZA Z GWIAZDKAMI I PRÓBOWAŁ TO ZMIENIĆ, JAK MOGĘ GO ANULOWAĆ. SAM KLIENT PRÓBOWAŁ ALE PISZE ŻE NIE UMIE TEGO ZROBIĆ.
Wyślij mu prośbę o usunięcie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-usunac-ocene-wystawiona-sprzedajacemu...
Jeśli nie umie tego zrobić, niech napisz do Allegro prośbę o usunięcie wystawionego przez siebie komentarza, usuną i będzie mógł go wystawić ponownie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
Prośba o usunięcie; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kupujacy-wystawil-mi-ocene-czy-moge-ja...
Kupujący otrzyma powiadomienie e-mailowe z podanym przez Ciebie uzasadnieniem i pytaniem "Czy zgadzasz się na usunięcie Twojej oceny?". Wystarczy, że kliknie [Usuń ocenę] w wiadomości, nie musi nawet logować się do swojego konta Allegro.
Kupujący ma 14 dni na podjęcie decyzji o usunięciu oceny. Oprócz potwierdzenia usunięcia oceny za pomocą przycisku w powiadomieniu e-mailowym, kupujący może potwierdzić Twoją prośbę przez zakładkę Prośby o usunięcie.
DZIĘKUJĘ ZA POMOC W MIĘDZYCZASIE ZNALAZŁEM ODPOWIEDŹ.