anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient prosi o 100% zwrot kosztów zakupu.

ewpowerwardrobe
#7 Wielbiciel#

Klient prosi o 100% zwrot kosztów zakupu. Złożył reklamację na towar, twierdząc, że jest on wadliwy. Od momentu zakupu minęły 2 miesiące. Poprosiłem o przesłanie towaru, aby móc sprawdzić jego stan. Towar przyszedł i widzę, że wszystko jest z nim w porządku, ale był intensywnie używany przez klienta. Klient nadal prosi o 100% zwrot.

Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy muszę mu oddawać pieniądze?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

az1rael
#21 Demiurg#

@ewpowerwardrobe skoro towar działa i jest ok to odrzuć reklamacje i wezwij go do odbioru towaru na swój koszt w określonym terminie bo reklamacja jest bezzasadna. Najlepiej podeprzeć sie opinią serwisu np producenta ze wady nie stwierdzono btw co za towar i jaka usterka?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@ewpowerwardrobe Jeśli towar nie ma żadnej wady a jedynie zużycie eksploatacyjne to reklamację odrzucasz i towar odsyłasz do klienta.
Jeśli natomiast reklamację uznajesz i jest jakaś wada to Ty decydujesz o sposobie jej realizacji - naprawa / wymiana / zwrot.
Przy drugiej (uznanej) reklamacji kupujący ma prawo żądać zwrotu środków.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ewpowerwardrobe Nie, nie musisz składa reklamacje odesłał i Ty jej nie uznajesz masz takie prawo, powiadom o tym kupującego.

oznacz moderatorów