Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient prosi o 100% zwrot kosztów zakupu. Złożył reklamację na towar, twierdząc, że jest on wadliwy. Od momentu zakupu minęły 2 miesiące. Poprosiłem o przesłanie towaru, aby móc sprawdzić jego stan. Towar przyszedł i widzę, że wszystko jest z nim w porządku, ale był intensywnie używany przez klienta. Klient nadal prosi o 100% zwrot.
Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy muszę mu oddawać pieniądze?
@ewpowerwardrobe skoro towar działa i jest ok to odrzuć reklamacje i wezwij go do odbioru towaru na swój koszt w określonym terminie bo reklamacja jest bezzasadna. Najlepiej podeprzeć sie opinią serwisu np producenta ze wady nie stwierdzono btw co za towar i jaka usterka?
@ewpowerwardrobe Jeśli towar nie ma żadnej wady a jedynie zużycie eksploatacyjne to reklamację odrzucasz i towar odsyłasz do klienta.
Jeśli natomiast reklamację uznajesz i jest jakaś wada to Ty decydujesz o sposobie jej realizacji - naprawa / wymiana / zwrot.
Przy drugiej (uznanej) reklamacji kupujący ma prawo żądać zwrotu środków.
@ewpowerwardrobe Nie, nie musisz składa reklamacje odesłał i Ty jej nie uznajesz masz takie prawo, powiadom o tym kupującego.