Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
Czy mieliście taką sytuacje, w której konsultant Allegro pomaga klientowi w próbie wyłudzenia środków?
Klient nabył obuwie a zwrócił 3 napisałem do klienta informację w komunikatorze Allegro. Niestety z jego strony brak odpowiedzi, za to klient założył dyskusję, ze nie otrzymał środków.
Konsultant Allegro napisał:
"...proszę zwrócić pieniądze do 09.12.2025 do godziny 13:00. Bardzo na to liczę, ponieważ w przeciwnym razie będziemy musieli nałożyć ograniczenia na Państwa konto, a kupującą skierujemy do Allegro Ochrony Kupujących. stokrotka78..."
Załączyłem zdjęcia otrzymanego towaru, paczka została zwrócona po ustaleniach z centralą DPD. Co w takiej sytuacji zrobić?
@firmowebuty wypowiedź doradcy w dyskusji nie była poprawna, za co przepraszamy. Zweryfikowałam Twoją dyskusję i widzę, że dodaliśmy już kolejną odpowiedź i skorygowaliśmy wcześniejszy błąd. Nie oczekujemy zwrotu środków do klienta, jeżeli nie otrzymałeś zwrotu towaru.