anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zwraca inny towar niż otrzymał(sporo tańszy) zakąłda dyskusje, konsultant nakazuje zwrot srod

firmowebuty
#7 Wielbiciel

Dzień Dobry, 

Czy mieliście taką sytuacje, w której konsultant Allegro pomaga klientowi w próbie wyłudzenia środków?

Klient nabył obuwie a zwrócił 3 napisałem do klienta informację w komunikatorze Allegro. Niestety z jego strony brak odpowiedzi, za to klient założył dyskusję, ze nie otrzymał środków. 

Konsultant Allegro napisał:

 

"...proszę zwrócić pieniądze do 09.12.2025 do godziny 13:00. Bardzo na to liczę, ponieważ w przeciwnym razie będziemy musieli nałożyć ograniczenia na Państwa konto, a kupującą skierujemy do Allegro Ochrony Kupujących. stokrotka78..."

 

Załączyłem zdjęcia otrzymanego towaru, paczka została zwrócona po ustaleniach z centralą DPD.  Co w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@firmowebuty wypowiedź doradcy w dyskusji nie była poprawna, za co przepraszamy. Zweryfikowałam Twoją dyskusję i widzę, że dodaliśmy już kolejną odpowiedź i skorygowaliśmy wcześniejszy błąd. Nie oczekujemy zwrotu środków do klienta, jeżeli nie otrzymałeś zwrotu towaru. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów