Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry, 12 grudnia zamawiałem prezent. Wpisałem kod podarunkowy, natomiast okazało się , że jest wpisany błędny adres. Płatność została przeze mnie anulowana. Zgodnie z regulaminem kod powinien po anulowaniu płatności wrócić po 24 h. Jest 18 grudnia , a do dnia dzisiejszego kod nie powrócił.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki.
[edycja] Pozdrawiam
Qba
Możliwe ze płatność nie została anulowana a wówczas nie wraca. Pytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb&subjectId=a4520b1d-0...
@Nygusiasty Cześć. 🙂 Widzę, że płatność za to zamówienie anulowałeś przed chwilą. Od tego momentu możesz oczekiwać odnowienia się kuponu w ciągu 24 godzin (z reguły jest to dużo szybciej) 🙂