Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę zwrócić przedmiotu (płaszcza), który zwyczajnie nie pasuje, na którego zwrot według praw konsumenta miałabym 14 dni. Niestety nie mogę zaznaczyć tej opcji w zakładce "zwroty", opcja jest wyszarzona, z informacją, że termin zwrotu tego przedmiotu już minął, pomimo tego, że minęły dwa z 14 dni na zwrot.
Co mogę zrobić w tej sytuacji?
@Client:38617089 zasadnicze pytania. Od kogo kupiłaś firma/prywatny? Co podane jest w zakładce zwroty?
Nie da się jak zakup od prywatnego sprzedajnego( tylko za jego zgodą) ale jak nie pasuje i jest niezgodny z tym co było podane w ofercie masz reklamację, otwórz dyskusję i tam opisz problem:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa a na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE