Kod rabatowy a anulowana sprzedaż

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
kupiłem przedmiot, płacąc częściowo kodem rabatowym allegro (który miałem z punktów Benefit). Sprzedający po kilku dniach napisał mi wiadomość, że niestety nie mają jednak tego przedmiotu na stanie i czy anulować sprzedaż. Co stanie się z moim kodem rabatowym? Czy będę go mógł znowu użyć?
Pozdrawiam,
Nathanel_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem, czy o taki kod Ci chodzi;
Jeżeli Sprzedający zwróci wpłatę za zakupy poprzez Allegro Finanse (zobaczysz to na Liście moich wpłat), kupon odświeży się w zakładce Kupony i będzie dostępny do ponownego wykorzystania.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź.
Czytałem to, niestety, to nie taki kod. To kod który kupiłem w systemie Benefit za punkty w tymże systemie. Nie jest to kupon podłączony do konta na Allegro tylko jednorazowy kod, który wpisuje się przed płaceniem.
Czy jeśli kod nie uaktywni się z powrotem po anulowaniu zamówienia, to czy mam jakąś możliwość dochodzić od sprzedawcy zwrotu kwoty równej rabatowi z kodu, który przez niego straciłem?
Pozdrawiam,
Nathanel_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki, rozwiązali problem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam właśnie taką samą sytuację, mogłeś wykorzystać ten sam nr. Kodu? Jak długo czekałeś na zwrot?