Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dokonałem zakupu korzystając z kodu rabatowego, dopłacając do zamówienia symboliczną złótówkę. Otrzymałem informację od sklepu (Decathlon), że z powodu błędu w systemie informatycznym wysyłka zamówienia może się opóźnić o kilka dni. Paczka została nadana, niestety kod odbioru z nieznanego mi powodu (sklep twierdzi, że to ich błąd) został wysłany na numer 333 333 333, a nie mój podany w danych konta. W związku z tym, nie odebrałem paczki w wyznaczonym czasie i wraca ona do nadawcy. Czy w takiej sytuacji otrzymam zwrot kodu i będę go mógł wykorzystać ponownie? Z góry dziękuję bardzo za informację.
@Client:119740965 jasne! Gdy sprzedający zwróci wpłatę otrzymasz nowy kupon proporcjonalny do kwoty zwrotu 🙂
Bedzie on ważny 14dni, ważne.