Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałam z open Benefit kod na 500 PLN z informacją, że jest on wielorazowy, wydałam w pierwszej transakcji ok. 130 PLN, po 30 godzinach (czyli kod powinien już się "odnowić") chciałam zrobić kolejne zakupy, ale dostałam informację, że kod jest wykorzystany. DLACZEGO? Jak odzyskać pozostałą część kodu?
@Client:44055243 Sprawdź swoją zakładkę Kupony; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony
Jeśli nie masz kodu, pisz tu; karty@allegro.pl
ok, dzięki, nie ma nic w zakładce kupony, niestety...
@Client:44055243 a gdy jesteś na formularzu płatności i dostawy to czy widzisz (przy zaznaczeniu płatności z góry) ten kupon do wykorzystania, tak jak tutaj:
Jeśli już raz użyłaś kodu to po kliknięciu dodaj będzie jako wykorzystany, ale w "Twoje zniżki" powinnaś widzieć tą opcję. I też nie martw się jeśli będzie tam niższa kwota, niż ta która została na karcie, ponieważ tam wyświetla się kwota o którą możesz obniżyć zakup. Czyli np ta moja pierwsza karta jest na 500 zł, ale koszt zakupu to 126,97 zł, więc mogą obniżyć koszt o 125,97 zł korzytsając z tej zniżki. Sprawdź też czy Twoja karta nie jest do wykorzystania tylko w konkretnej kategorii.
W razie innych pytań, chętnie pomogę!
Niestety, w polu "Twoje zniżki" nie pojawia się taka informacja, a jak próbuję wpisywać kod w polu "Masz kod lub kartę podarunkową" to pojawia mi się informacja, że kod został wykorzystany. No tak, został wykorzystany raz, ale nie w całej kwocie...
zgodnie z informacją od OpenBenefit:
1. Kody nie łączą się ze sobą. 8. Kody nie podlegają zwrotowi. Prosimy o przemyślane zakupy. |
@Client:44055243 czy mogę Cię poprosić o sprawdzenie tego jeszcze raz? Upewnij się proszę, że masz wybraną płatność z góry. Widzę ten kupon w Twojej zakładce, dlatego powinnać zobaczyć go na formularzu płatności i dostawy.
Wcześniej go tam nie było widać, ponieważ w anulowanym zamówieniu nr. 717d4bc2-5eae-11ec-a626-77ab3996ba95, płatność miałą status "rozpoczęta", teraz już powinno być okej, bo status płatności to "anulowana" 🙂
Postanowiłem odświeżyć temat, ponieważ mam identyczny problem jak założyciel tematu, czyli zakupiłem na platformie Openbenefit kod za 500 zł, użyłem do jednego zakupu za niższą kwotę, chciałem użyć ponownie iiii kicha. W zakładce "Kupony" nie figuruje nic, przy próbie zakupu (płatność z góry przelewem tradycyjnym) i wpisaniu kodu pojawia się komunikat "kod został już użyty". Co teraz ? Czy może być tak, że kupon odświeży się kiedy płatność zostanie zakończona ?
Super, dziękuję za szybką reakcję. Mam jeszcze jedno pytanie pośrednio związane z tematem, mianowicie po ponownym dokończeniu procedury zakupu system Payu wygenerował mi nowy numer konta do uiszczenia kosztów przesyłki, podczas gdy już je opłaciłem według starego numeru. Mam je zapłacić jeszcze raz, czy mogę to zignorować ?