Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ponieważ nie ma chyba opcji zgłoś błąd w menu pomocy allegro zamieszczam tutaj licząc ze ktoś z odpowiedniego działu czyta wiadomości pisane tutaj.
Problem polega na tym że już któryś raz korzystając z goodie, w wersji allegro przeglądarkowego na telefonie, dochodzę do momentu w którym widzę przycisk zapłać i mimo jego kliknięcia nic więcej się nie dzieje. Allegro jakby się zawiesza. Mało tego zawiesza się też możliwość cofnięcia. Na domiar złego po przejściu na komputer i dokonaniu zakupu stąd na liście zakupów pojawiły się również transakcje których nie mogłem opłacić ani zobaczyć czegokolwiek dalej niż ekran zapłać - jako nieopłacone ale dokonane.
Proszę coś poprawić gdyż wcześniej takich błędów nie było (pojawiły się w ostatnim miesiącu plus minus)
Drugi problem, to dlaczego oceniając zakup nie można używać słowa "by" ? póki nie zmieniłem go na "aby", uznawaliście mnie za człowieka który bluźni... przy okazji 500 znaków nie starcza na napisanie komentarza z dodatkowym wyjaśnieniem, musiałem z ok 800 znaków obciąć połowę zdań, używać skrótów i połączyć znaki przestankowe z kolejnymi słowami by opisać sytuację w której wystawiałem negatywną opinię.
Pozdrawiam i liczę na poprawki oraz dodanie opcji zgłaszania błędów z allegro za pomocą formularza gdzieś w stopce
Ciesz się, że jest tyle znaków, ile jest. Klika lat temu było ich kilka razy mniej i w komentarzu mogłeś napisać tylko jedno zdanie, albo pół dłuższego zdania 🙂
@Krzycho1 Ciesz się, bo kiedyś było "ok. 250 znaków", a nie 500.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄