anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejne błędy których nie pozwalacie zgłosić

Krzycho1
#8 Zapaleniec#

Ponieważ nie ma chyba opcji zgłoś błąd w menu pomocy allegro zamieszczam tutaj licząc ze ktoś z odpowiedniego działu czyta wiadomości pisane tutaj.

Problem polega na tym że już któryś raz korzystając z goodie, w wersji allegro przeglądarkowego na telefonie, dochodzę do momentu w którym widzę przycisk zapłać i mimo jego  kliknięcia nic więcej się nie dzieje. Allegro jakby się zawiesza. Mało tego zawiesza się też możliwość cofnięcia. Na domiar złego po przejściu na komputer i dokonaniu zakupu stąd na liście zakupów pojawiły się również transakcje których nie mogłem opłacić ani zobaczyć czegokolwiek dalej niż ekran zapłać - jako nieopłacone ale dokonane.

Proszę coś poprawić gdyż wcześniej takich błędów nie było (pojawiły się w ostatnim miesiącu plus minus)

 

Drugi problem, to dlaczego oceniając zakup nie można używać słowa "by" ?  póki nie zmieniłem go na "aby", uznawaliście mnie za człowieka który bluźni... przy okazji 500 znaków nie starcza na napisanie komentarza z dodatkowym wyjaśnieniem, musiałem z ok 800 znaków obciąć połowę zdań, używać skrótów i połączyć znaki przestankowe z kolejnymi słowami by opisać sytuację w której wystawiałem negatywną opinię.

 

Pozdrawiam i liczę na poprawki oraz dodanie opcji zgłaszania błędów z allegro za pomocą formularza gdzieś w stopce

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Ciesz się, że jest tyle znaków, ile jest. Klika lat temu było ich kilka razy mniej i w komentarzu mogłeś napisać tylko jedno zdanie, albo pół dłuższego zdania 🙂

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Krzycho1 Ciesz się, bo kiedyś było "ok. 250 znaków", a nie 500.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów