Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam małe pytanko, chodzi mianowicie o to że wystawiłem ocenę sprzedającemu zgodnie z prawdą bez żadnego komentarza tylko gwiazdki.Sprzedajacy odpowiedział komentarzem w który stwierdził ze nie odbierałem przesyłki przez 14 dni a le dana przesyłka została odebrana dzień po wysłaniu.dołączam screenshot.Czy można odpowiedzieć na ten komentarz?
@gokki251 Nie można. To nie jest komentarz (bo jako takich sprzedający nie mogą wystawiać), tylko odpowiedź na Twój komentarz.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Tyle że ja nie dałem żadnego komentarza odnośnie sprzedającego ani zakupionego towaru tylko przed zakupem kontakt był a juz po go nie było więc dałem 1 gwiazdkę właśnie za kontakt nic więcej.
@gokki251 Ale jak to, sprzedawca ma codziennie z rana pytać jak dziś się czujesz i czy wszystko w porządku, czy jak to sobie wyobrażasz? Paczkę wysłał, nr przesyłki dodany do zamówienia (jak zakładam) - czego jeszcze chcieć więcej?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@gokki251 a czy pisałeś do sprzedającego informacje o tym że coś ci się nie podoba po otrzymaniu przesyłki czy od razu dostał mniej gwiazdek bo jeśli tak to mu się nie dziwię?
Jeśli masz zastrzerzenia do otrzymanego produktu WYPADA !!! o tym poinformować sprzedawcę przed wystawieniem oceny .
z przesyłką jest wszystko ok mam nadzieje gdyż mieszkam za granicą i kobieta mi je przywiezie.1 gwiazdka była za kontakt ze sprzedającym
@gokki251 Nie możesz odpowiedzieć, ale jeśli masz dowód , że sprzedawca w odpowiedzi do Twojej oceny kłamie, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
Jego odpowiedź będzie usunięta, a Twój komentarz pozostanie. Aha, i nie masz żadnego obowiązku kontaktować się za sprzedawcą przed wystawieniem swojej oceny, a odpowiedzi sprzedawcy podlegają tym samym zasadom co oceny, czyli muszą być zgodne z rzeczywistym przebiegiem transakcji.
Dobrze dziękuje za pomoc.
xyz96 oczywiści nie musi , ale WYPADA . Większość sprzedających zdecyduje się naprawić ew. szkodę wynikającą z niedopatrzenia czy innego czynnika . Nie zawsze , a śmiem twierdzić prawie nigdy sprzedawca działa celowo . Jesteśmy również ludzmi .
@mdrogeria Wczoraj Twój kolega otrzymał ode mnie pozytywa 2 x po 5 gwiazdek i 1 x 4 gwiazdki, bez treści. Przysłał mi prośbę o usunięcie oceny i cały elaborat, jak to on się stara i dlaczego tylko 4 gwiazdki, to już jest jakaś paranoja. Chyba usunę ocenę i wystawię ponownie - negatywa 🙂
xyz96 chłopak się stara , może ma zagrożony SS , a może jak napisałeś paranoja . Kto wie ?
No raczej mija się z prawdą-Klient nie odebrał przesyłki pobraniowej przez 14dni, teraz wystawia opinię "nie polecam", mam nadzieje, że ta osoba nie będzie już nikogo więcej narażać na koszty przesyłki.Zapomniałem dodać że przesyłka nie była pobraniowa gdyż od razu zapłaciłem za towar.
16 kupione więc 14 dni nawet nie minęło do dziś.
@gokki251mogło się też zdarzyć, że sprzedający się pomylił, najlepiej napisz do niego w tej sprawie, aby wyjaśnić sytuację.
Napisałem do sprzedającego i niestety brak odpowiedzi.