Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:101294518 jest
te linki są nieaktyne i ogólnie bardzo trudny jest kontakt z allegro;
miesiącami trwa załatwienie sprawy
Tak potwierdzam że nie aktywne Chcesz się z nimi skontaktować telefonicznie to puszczają ci sygnał jeden i taki z nimi kontakt
jak kolega wyżej wkleił https://allegro.pl/pomoc/kontakt
wybierasz interesujący Cię temat i opcję "rozmowa telefoniczna zamów rozmowę"
Formularz jest wadliwy. Nie można nawiązać kontaktu jeżeli nie wybierze się z listy zakupu którego dotyczy kontakt. Na liście, oczywiście tego zakupu nie ma i nie można manualnie wpisać danych, bo zarozumiali projektanci formularza, byli przekonani że potrafią przewidzieć wszystkie sytuacje (co jest charakterystyczne dla mało inteligentnych). Allegro jest przekonane, że problemy mogą być jedynie pomiędzy sprzedającym a kupującym, ale przesyłki należą do nich. Jeśli Allegro zagubi przesyłkę to mam zgłaszać pretensje do sprzedającego? Nie ma możliwości reklamowania przesyłek za które odpowiada Allegro i nie ma z nimi kontaktu z powodu źle zrobionych formularzy.
@Client:101294518 Na przykład tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d Klikając po lewej stronie możesz dowolnie zmieniać temat rozmowy.
Poproszę nr.tel.do allegro
@Client:118857908 nie ma numeru telefonu do Allegro. Tak jak użytkownicy powyżej już wspomnieli- możesz zamówić rozmowę z konsultantem przez formularz.
Akurat!! Zamówiłam rozmowę i nikt nie zadzwonił!
Normalka że nikt nie zadzwoni
Jaki jest numer, bo szukam ale otwiera mi się strona z czatem