Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Miałam problem z dużym opóźnieniem realizacji zamówienia przez Sprzedającego. Nie jestem zaawansowanym użytkownikiem Allegro. Jako formę kontaktu, na którą podgląd będzie miało Allegro znalazłam tylko dyskusję. W dyskusji poza automatycznymi odpowiedziami pracowników Allegro nie otrzymałam wyjaśnień jak złożyć rezygnację z zamówienia, skoro Sprzedawca opóźnia wysłanie zamówienia i nie odpowiada na dyskusję, oraz ubiegać się od Sprzedawcy o zwrot zapłaty za zamówienie. W informacjach pomocy także tego nie znalazłam. Nie znalazłam też innej formy kontaktu z Allegro. Przesyłka w końcu dotarła, ale.... Od statusu "oczekuje na nadanie" do "w drodze" minęło 5 dni. Następnego dnia przesyłka została dostarczona do Paczkomatu i odebrana. Natomiast Sprzedający zamienił produkty zamiast drożdży suszonych wysłał świeże, nie zabezpieczając opakowań termicznie ani nie oznaczając odpowiednio paczki. Nie poinformował mnie o tym wcześniej. Nie pytał o akceptację zamiany towaru. Po prostu niespodzianka. Dobrze, że się nie popsuły.
W jaki sposób poza nadal otwartą dyskusją można zgłaszać takie sprawy do Allegro? Nie będę robić zwrotu, ale Allegro o takich sytuacjach powinno wiedzieć.
@Katarzyna059 dyskusja to jednak postawowa forma zgłaszania problemów z zamówieniem, oczywiście jeśli sprzedający unika odpowiedzi, czy jak się mówi potocznie "olewa" klienta. Z tego co się orientuję to jedyna forma w której aktywnie uczestniczy allegro.
Dziękuję,
czyli trzymam nadal otwartą dyskusję, żeby informacja dotarła do Allegro. Pewnie przeczytają po Świętach. Szkoda, że Allegro umieszczało tylko automatyczne odpowiedzi gotowce z systemu, a nie podało jak przez serwis złożyć rezygnację. Zgłaszałam, że rezygnuję z zakupu, Sprzedający nie odpowiadał, na końcu wysłał paczkę. Allegro natomiast tylko poinformowało, że w razie problemów skorzystaj z POK. Są opcje pod zamówieniem oceń, zrób zwrot towaru całości lub części w ciągu 30 dni od odbioru, a zrezygnuj z zamówienia, jeśli sprzedający nie dostarczył towaru nie ma. Przydałoby się.
@Katarzyna059 jeśli paczka dotarła i finalnie nie dokonujesz zwrotu, to tak naprawdę allegro jak napisała @WREDZIA-W1 niewiele to interesuje. Szkoda Twojego czasu na opisywanie tej sytuacji w dyskusji. Wystaw odpowiedni komentarz i opisz w nim sytuację, oceń sprzedawcę za zgodność towaru, obsługę. To najlepsze co możesz zrobić 🙂
@Katarzyna059 Szczerze Ci powiem, że Allegro ma wywalone na drożdże. Tyle ich to obejdzie, co zeszłoroczny śnieg. Wystaw odpowiedni komentarz, opisz postępowanie sprzedawcy i... zapomnij 🙂
Dzięki. I tak zaraz zrobię. Wiesz odbierała paczkę starsza osoba, która ma obecnie nie wychodzić za dużo z domu. Nie potrafi zrobić zwrotu, produkty się na szczęście nie popsuły. Ale jakby tak czekać na produkty podstawowe przez 3 tygodnie to z głodu by się padło.
@Katarzyna059 A czy zwróciłaś uwagę jaki był czas realizacji zamówienia? Obronię trochę sprzedawcę, bo wiem, że teraz mają urwanie głowy. Na dodatek często firmy kurierskie nie odbierają wszystkich przesyłek z braku miejsca. Nie jedź po nim za bardzo 🙂
Miało być 8 dni na wysyłkę. Przed upływem tego terminu dostałam wiadomość, że będą większe opóźnienia i nie mają czasu odpowiadać na wiadomości. I kontakt się urwał. Odczekałam jeszcze kilka dni i zapytałam czy są w stanie określić jakiś przybliżony czas realizacji. Odpowiedzi nie było. Włączyło się Allegro. W tym czasie zaczęła się lawina negatywnych komentarzy o firmie. Sporo osób informowało, że zamówienie otrzymało dopiero po otwarciu dyskusji oraz, że Sprzedającemu skończyły się produkty. Wiem, że teraz jest ogromny ruch w zamówieniach przez sieć. Jednak, gdy Sprzedawcy skończył się produkt zamawiany powinien się skontaktować. A nie samemu podmieniać. Zamawiałam to dla kogoś starszego, kto nie umiałby nawet zrobić zwrotu a mieszka daleko ode mnie. Numer przesyłki wygenerowano 2 tygodnie od zamówienia. Przekazanie do InPostu i dostawa trwała 6 dni. Razem 3 tygodnie. Znajomi zamawiali podobne produkty w innych sklepach w tym czasie poza drożdżami i już dawno je otrzymali. Ocenę dostał średnią, prawie pozytywną, tylko z opisem, żeby na tą firmę uważać, bo sami zmieniają produkty.
@Katarzyna059 Brawo Ty 🙂 Teraz zapomnij, a w przyszłości bardzo starannie wybieraj sprzedawców.
Wszystko dobrze się na szczęście skończyło. Tak zrobię na przyszłość 😁 Dziękuję za Waszą pomoc i pozdrawiam.