Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W Pazdzierniku zeszlego roku - wrzesien/pazdziernik - zglosilem sprawe do allegro ze czuje sie oszukany na zakupie (ale nie dokonca wiem co zrobic i potrzebuje pomocy). Dostalem wiadomosc ze w tym momencie jest duzo zgloszen czy cos i allegro potrzebuje czasu by domnie oddzwonic/odezwac sie. Mamy Luty i dalej czekam? co teraz mam zrobic ? jest to normalne zachowanie allegro ?
A założyć dyskusję ze sprzedającym, wówczas da się to rozwiązać szybciej?
Niewiem czy mam racje po za ty tutaj tez troszke dalem ciala. nie interesuje mnie zwrot pieniedzy ale wolalbym zeby sprzedajacy dostal po lapach jak lamie regulamin.
@Client:101437517 czy posiadasz numer tego zgłoszenia lub pamiętasz w jaki sposób się z nami kontaktowałeś? Owszem, gdy wpływa do nas więcej zgłoszeń, czas odpowiedzi może się wydłużyć, nigdy jednak nie informujemy klientów o tym, że mamy ich za dużo i że mają czekać na kontakt z nami przez kilka miesięcy. Sprawdzę Twoje zgłoszenie, ale potrzebuję więcej informacji, bo niestety żadnego nie odnalazłam.