anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kontakt z Allegro

Client:101437517
#7 Wielbiciel#

W Pazdzierniku zeszlego roku - wrzesien/pazdziernik - zglosilem sprawe do allegro ze czuje sie oszukany na zakupie (ale nie dokonca wiem co zrobic i potrzebuje pomocy). Dostalem wiadomosc ze w tym momencie jest duzo zgloszen czy cos i allegro potrzebuje czasu by domnie oddzwonic/odezwac sie. Mamy Luty i dalej czekam? co teraz mam zrobic ? jest to normalne zachowanie allegro ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

A założyć dyskusję ze sprzedającym, wówczas da się to rozwiązać szybciej?

oznacz moderatorów

Client:101437517
#7 Wielbiciel#

Niewiem czy mam racje po za ty tutaj tez troszke dalem ciala. nie interesuje mnie zwrot pieniedzy ale wolalbym zeby sprzedajacy dostal po lapach jak lamie regulamin.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101437517 czy posiadasz numer tego zgłoszenia lub pamiętasz w jaki sposób się z nami kontaktowałeś? Owszem, gdy wpływa do nas więcej zgłoszeń, czas odpowiedzi może się wydłużyć, nigdy jednak nie informujemy klientów o tym, że mamy ich za dużo i że mają czekać na kontakt z nami przez kilka miesięcy. Sprawdzę Twoje zgłoszenie, ale potrzebuję więcej informacji, bo niestety żadnego nie odnalazłam. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów