Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas zwrotu towaru w usłudze Smart przedmiot został znacznie uszkodzony. Trwałe odkształcenie było widoczne bez odpakowania przesyłki (znaczne wygięcie dwumetrowej metalowej rury lancy). Odbierający zwrot nie spisał protokołu z kurierem, ani nie wykonał fotografii zapakowanego przedmiotu. Wysłał mi fotografię rozpakowanego już przedmiotu, który jest wygięty jak łuk. Oczywiście nie zaakceptował zwrotu i przymusza mnie do dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Kto ma reklamować uszkodzenie podczas dostawy przez firmę kurierską?
@TomosX w takiej sytuacji to Ty jako nadawca przesyłki powinieneś złożyć reklamację do przewoźnika. Możemy w tym pomóc, jeśli napiszesz do nas za pomocą formularza i podasz szczegółowe informacje na temat przesyłki oraz kwotę roszczenia.
czy na pewno autor wątku jest nadawcą przesyłki i ma prawo do reklamacji?
czy nie jest nim allegro?
usługę wysyłki i darmowego zwrotu kupiłeś w allegro
@TomosX jak firma nie spisała protokołu przy odbiorze i przyjęła paczkę bez uwag, to już jego problem, powinien Ci oddać kasę i mieć kosztowną nauczkę na przyszłość 🙂
Jak by spisał protokół to w razie odrzucenia reklamacji z powodu złego spakowania Ty był byś w plecy 😞
Reklamację składa sprzedawca bo odstąpiłeś od umowy a paczka stała się własnością firmy 🙂
@TomosX Ta usługę kontroluje Alelgro, nie składaj Ty, nie daj się w to wplątać, To ich usługa, oni są stroną.