anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto dochodzi rozczeń o firmy kurierskiej za uszkodzoną przesyłkę

TomosX
#1 Nowicjusz#

Podczas zwrotu towaru w usłudze Smart przedmiot został znacznie uszkodzony. Trwałe odkształcenie było widoczne bez odpakowania przesyłki (znaczne wygięcie dwumetrowej metalowej rury lancy). Odbierający zwrot nie spisał protokołu z kurierem, ani nie wykonał fotografii zapakowanego przedmiotu. Wysłał mi fotografię rozpakowanego już przedmiotu, który jest wygięty jak łuk. Oczywiście nie zaakceptował zwrotu i przymusza mnie do dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Kto ma reklamować uszkodzenie podczas dostawy przez firmę kurierską?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TomosX w takiej sytuacji to Ty jako nadawca przesyłki powinieneś złożyć reklamację do przewoźnika. Możemy w tym pomóc, jeśli napiszesz do nas za pomocą formularza i podasz szczegółowe informacje na temat przesyłki oraz kwotę roszczenia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

czy na pewno autor wątku jest nadawcą przesyłki i ma prawo do reklamacji?

czy nie jest nim allegro?

usługę wysyłki i darmowego zwrotu kupiłeś w allegro

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@TomosX jak firma nie spisała protokołu przy odbiorze i przyjęła paczkę bez uwag, to już jego problem, powinien Ci oddać kasę i mieć kosztowną nauczkę na przyszłość 🙂

Jak by spisał protokół to w razie odrzucenia reklamacji z powodu złego spakowania Ty był byś w plecy 😞

Reklamację składa sprzedawca bo odstąpiłeś od umowy a paczka stała się własnością firmy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@TomosX Ta usługę kontroluje Alelgro, nie składaj Ty, nie daj się w to wplątać, To ich usługa, oni są stroną.

oznacz moderatorów