Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ostatnio zakupiłam koszulkę z logo Squid Game w rozmiarze xs, kierując się tabelą rozmiarów na stronie sprzedawcy. Jednakże, po otrzymaniu koszulki, okazało się, że jest za mała (nie dość, że sprzedający wstawił 'widełki' +/- 2 cm dotyczące rozmiaru, chociaż faktyczna niezgodność jest większa, to jeszcze materiał okazał się wyjątkowo nierozciągliwy, co dodatkowo wpłynęło na dyskomfort przy noszeniu). Niestety, ze względu na to, że koszulka powstała w wyniku naniesienia na nią konkretnego wzoru wybranego przeze mnie, to jest traktowana jako produkt wykonany na indywidualne zamówienie i nie podlega zwrotowi. Czy w takich sytuacjach sprzedawca jest zupełnie pozbawiony odpowiedzialności za zgodność towaru z opisem i czy klient tak naprawdę kupuje kota w worku? No bo przecież nie jestem w stanie ani przymierzyć tej koszulki ani jej dotknąć. Sam fakt, że zostało na nią wprasowane logo nie zmienia faktu, że koszulka od początku była za mała. Może nie kosztowała jakiegoś majątku, ale raz, że nie jestem z niej zadowolona jako klient, a dwa, że nie wiem jak mogę uniknąć takiej sytuacji w przyszłości.
Nie, jeżeli towar jest niezgodny z opisem to masz reklamację, otwórz dyskusję opisz problem i czekaj na odpowiedz sprzedającego:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa oczywiście jak jest niezgodność z tabelą rozmiarów ( tak to opisujesz).
Masz prawo złożyć reklamację on ma prawo uznać lub odrzucić. Termotransfer powoduje że koszulka się nie rozciąga