Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałem zapytać, wysłałem produkt (nawilżacz) do sprzedawcy w celu naprawy gwarancyjnej. Produkt dotarł po naprawie, włączyłem, działał kilka godzin, w końcu przeciekał i zniszczył moją podłogę (laminat spuchł). Czy mogę otrzymać odszkodowanie od sprzedawcy za nieuczciwą naprawę produktu, która uszkodziła moją własność?
@Client:92499828 możesz , na drodze Postępowania Cywilnego .
@Client:92499828 po pierwsze sprawdź w instrukcji czy nie ma zapisu :
Nie zostawiaj urządzenia bez nadzoru podczas pracy
Jak nie ma to występujesz z roszczeniem do sprzedawcy, jak Cię oleje to tylko sąd i walka o udowodnienie że spowodował to nawilżacz i nie przyczyniłeś się do tego, potem wycena a i tak cześć kosztów Ci nie zwrócą 😞
Pamiętaj że za adwokata zwracają stawki z ustawy a nie to co płaciłeś ja ostatnio byłem w plecy 1000 zł ale świadom chciałem coś udowodnić pewniej osobie 😄
@Client:92499828 Reklamuj z tytułu rękojmi, to wówczas sprzedajacy odpowiada za towar i żądaj wymiany na nowy albo zwrotu środków. A odszkodowanie to droga sądowa,