anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto ma rację?

nnll
#7 Wielbiciel#

Zamówiłem towar. Sprzedawca wysłał, ale pomylił jeden z produktów (wysłał inny i droższy). Poinformowałem go o tym. Sprzedawca zarządał zwrotu i stwierdził, że po odesłaniu produktu wyśle właściwy. Ja jednak stoję na stanowisku, że  to sprzedawca powinien pierwszy wysłać  właściwy towar. Gdy go otrzymam odeślę ten niewłaściwy. Mam złe doświadczenia. Proszę o informację, czy to sprzedawca powinien wysłać towar zgodny z umową i wtedy ja odeślę ten niewłaściwy.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli wszystko odbędzie się przez system allegro, pisz do sprzedającego przez centrum wiadomości albo przez dyskusje to nie powinieneś mieć obaw. Moim zdaniem każdy ma obawy i ty i sprzedający. Zaproponuj sprzedającemu niech podeśle kuriera z nowym towarem i nastąpi wymiana.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

nnll Ty jako kupjący masz narzędzia w postaci dyskusji czy POK i nie ma takiej możliwości abyś pozostał bez wsparcia ze strony serwisu . Sprzedawca może powtarzam MOŻE tylko liczyć na Twoją ucziwość ....nic więcej ... Zachowałeś się uczciwie informując sprzedawcę o pomyłce korzystnej dla Ciebie i uważam ,że w takim przypadku sprzedawca powien to wziąc pod uwagę , ale jest to tylko moje zdanie .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nnll Aby otrzymać właściwy towar zgłoszony w reklamacji, musisz jako pierwszy odesłać produkt niezgodny z opisem. Pamiętaj, że po odesłaniu towaru sprzedawca jest zobowiązany oddać Ci koszt odesłania. 

oznacz moderatorów