Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem towar. Sprzedawca wysłał, ale pomylił jeden z produktów (wysłał inny i droższy). Poinformowałem go o tym. Sprzedawca zarządał zwrotu i stwierdził, że po odesłaniu produktu wyśle właściwy. Ja jednak stoję na stanowisku, że to sprzedawca powinien pierwszy wysłać właściwy towar. Gdy go otrzymam odeślę ten niewłaściwy. Mam złe doświadczenia. Proszę o informację, czy to sprzedawca powinien wysłać towar zgodny z umową i wtedy ja odeślę ten niewłaściwy.
Jeżeli wszystko odbędzie się przez system allegro, pisz do sprzedającego przez centrum wiadomości albo przez dyskusje to nie powinieneś mieć obaw. Moim zdaniem każdy ma obawy i ty i sprzedający. Zaproponuj sprzedającemu niech podeśle kuriera z nowym towarem i nastąpi wymiana.
nnll Ty jako kupjący masz narzędzia w postaci dyskusji czy POK i nie ma takiej możliwości abyś pozostał bez wsparcia ze strony serwisu . Sprzedawca może powtarzam MOŻE tylko liczyć na Twoją ucziwość ....nic więcej ... Zachowałeś się uczciwie informując sprzedawcę o pomyłce korzystnej dla Ciebie i uważam ,że w takim przypadku sprzedawca powien to wziąc pod uwagę , ale jest to tylko moje zdanie .
@nnll Aby otrzymać właściwy towar zgłoszony w reklamacji, musisz jako pierwszy odesłać produkt niezgodny z opisem. Pamiętaj, że po odesłaniu towaru sprzedawca jest zobowiązany oddać Ci koszt odesłania.