anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kto opłaca koszt transportu w wypadku gwarancji?

UkladScalony
#7 Wielbiciel

Dzień dobry. kupiłem klawiaturę, która po kilku tygodniach przestała funkcjonować prawidłowo. Sprzedawca powiedział, że mam ją odesłać na swój koszt, ale ja chciałbym zwrotu pełni kwoty za tę klawiaturę wraz z dostawą. Jak się o to ubiegać?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Zawsze koszt odesłania jest po stronie reklamującego, kupującego, dopiero po rozpatrzeniu reklamacji sprzedający zwraca Ci koszt odesłania. Może sprzedajacy podesłać do Ciebie np: kuriera  ale nie musi.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz

@UkladScalony w wypadku gwarancji, zasady dostawy, w tym koszty dostawy do serwisu, określa karta gwarancyjna (warunki gwarancji).

Jeśli reklamować będziesz do sprzedawcy, z tytułu niezgodności towaru z umową, to w razie uznanej reklamacji możesz się ubiegać o zwrot kosztów dostawy. Tylko uwaga! Zgodnie z art. 43d Ustawy o prawach konsumenta, możesz się domagać naprawy lub wymiany z tytułu niezgodności z umową. Odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny jest możliwe po spełnieniu warunków z art. 43e Ustawy o prawach konsumenta.

oznacz moderatorów