Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. kupiłem klawiaturę, która po kilku tygodniach przestała funkcjonować prawidłowo. Sprzedawca powiedział, że mam ją odesłać na swój koszt, ale ja chciałbym zwrotu pełni kwoty za tę klawiaturę wraz z dostawą. Jak się o to ubiegać?
Zawsze koszt odesłania jest po stronie reklamującego, kupującego, dopiero po rozpatrzeniu reklamacji sprzedający zwraca Ci koszt odesłania. Może sprzedajacy podesłać do Ciebie np: kuriera ale nie musi.
@UkladScalony w wypadku gwarancji, zasady dostawy, w tym koszty dostawy do serwisu, określa karta gwarancyjna (warunki gwarancji).
Jeśli reklamować będziesz do sprzedawcy, z tytułu niezgodności towaru z umową, to w razie uznanej reklamacji możesz się ubiegać o zwrot kosztów dostawy. Tylko uwaga! Zgodnie z art. 43d Ustawy o prawach konsumenta, możesz się domagać naprawy lub wymiany z tytułu niezgodności z umową. Odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny jest możliwe po spełnieniu warunków z art. 43e Ustawy o prawach konsumenta.