anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kto opłaca koszt transportu w wypadku gwarancji?

UkladScalony
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. kupiłem klawiaturę, która po kilku tygodniach przestała funkcjonować prawidłowo. Sprzedawca powiedział, że mam ją odesłać na swój koszt, ale ja chciałbym zwrotu pełni kwoty za tę klawiaturę wraz z dostawą. Jak się o to ubiegać?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Zawsze koszt odesłania jest po stronie reklamującego, kupującego, dopiero po rozpatrzeniu reklamacji sprzedający zwraca Ci koszt odesłania. Może sprzedajacy podesłać do Ciebie np: kuriera  ale nie musi.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@UkladScalony w wypadku gwarancji, zasady dostawy, w tym koszty dostawy do serwisu, określa karta gwarancyjna (warunki gwarancji).

Jeśli reklamować będziesz do sprzedawcy, z tytułu niezgodności towaru z umową, to w razie uznanej reklamacji możesz się ubiegać o zwrot kosztów dostawy. Tylko uwaga! Zgodnie z art. 43d Ustawy o prawach konsumenta, możesz się domagać naprawy lub wymiany z tytułu niezgodności z umową. Odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny jest możliwe po spełnieniu warunków z art. 43e Ustawy o prawach konsumenta.

oznacz moderatorów