Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedajacy wyslal towar o godzinie 12.05 po anulowaniu zakupu o godzinie 12.02. Zakup o godzinie 11.47 tego samego dnia, czyli wysylka w 18 minut?!?! Po dlugiej dyskusji zwrocil za towar i koszty przesylki ale zada zebym oplacil koszt przesylki zwrotnej. Czy ma racje?
@odihr Nie, jeżeli nastąpiło odstąpienie od umowy , anulowanie przed wysłaniem nie zwracasz żadnych kosztów. Sprzedający nie powinien wysyłać, a jak wysłał to na własne ryzyko.
Ma rację aktualizacja statusów zamówienia na allegro to 15minut ty mu dałeś 3 minuty. Odpowiedź uokiku kupujący ma prawo zrezygnować z zakupu w każdej chwili musi się jednak liczyć z naliczeniem mu kosztów za nieodebranie paczki jeśli sprzedawca takie koszty poniósł.
I mam uwierzyc ze przygotowal, zapakowal, zaadresowal i wyslal w 18 minut!? To chyba absolutny rekord swiata! Nie mowiac juz o tym ze wyslal po anulowaniu zakupu! I skad te 15 minut? Regulamin Allegro?
Tu nie ma wiary, są fakty. nie zwracasz jak wysłał po anulowaniu.
Dzieki, tez tak uwazam.
@odihr Mój rekord to nadanie w paczkomacie 7 minut po złożeniu zamówienia na allegro.
Jeśli np. wyjdę nadać paczkę o 15:00, odstąpisz o 15:02 a nadam ją o 15:04 to ciężko jest to ogarnąć z perspektywy sprzedającego - ale tak, racja jest po Twojej stronie jakby nie było.
@odihr Pierwszy przykład z brzegu, a mamy ich wiele, ( u nas BL generuje etykiety do 1 minuty od opłacenia zamówienia), więc Klient złożył zamówienie maksymalnie o 15:16, 15:17 przygotowanie etykiety, 15:32 nadana w paczkomacie do którego jest 5 minut.
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=601354576491849111158567
No nie przesadzajmy. Etykietę sie generuje i drukuje w 2 min. Mam 800m do paczkomatu i czasem zdarzyło się paczkę w pół godziny od zakupu wysłać. Tylko klient trafił akurat na moment kiedy już byłam gotowa do wyjścia i z towarem łatwym do zapakowania. Dawniej jak miałam punkt 30m od domu to paczka bywała w punkcie i po 10 minutach. Więc 18 jest jak najbardziej realne.
Co nie zmienia faktu, że nie powinien Cię za ten zwrot kasować.
@MikroLITY @odihr z ostatniej chwili , zamówienie 16:13 , kurier teraz stoi pod paczkomatem niebawem ją wyciągnie .
@odihr jak możesz podaj numer listu
Numer jakiego listu?
@odihr podstawowe i wiążące pytanie - anulowałeś czy zgłosiłeś zwrot ?
Anulowalem.
@odihr w takim wypadku sprzedawca popełnił błąd nie zmieniając statusu zamówienia przed rozpoczęciem realizacji .
Zakup anulowany
Anulowany: 30 paź 2024, 12:02
@odihr to na jakiej podstawie chce zwrotu za przesyłkę? Musiał wygenerować list przewozowy.
tylko taka informacja w dyskusji "zamówienie zostało zrealizowane o godzinie 12:05."
@odihr skoro przez swoją nieuwagę czy nieświadomość umożliwił Ci anulowanie zamówienia nie powinien obciążać Cię żadnymi kosztami , inaczej to wygląda w przypadku zgłoszenia zwrotu , ale nie jest to tematem wątku .
@odihr w szczegółach zakupu nie masz tego numeru przewozowego 🤔 po statusie można by było wywnioskować czy paczka została wysłana czy nie została i