anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto pokrywa koszt przesyłki, która przez pomyłkę dotarła do mnie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
domi303
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Pytanie. Jeżeli sprzedający pomylił towary i wysłał nie to co powinien to kto ponosi kosz zwrotu?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
komis-bell
#21 Demiurg#

@domi303 Oczywiście sprzedający.

oznacz moderatorów
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Raz tak miałam. Wysłała wtedy kuriera który przywiózł moje zamówienie, a zabrał tamto. Spytaj go po prostu to pewnie jakieś rozwiązanie znajdzie. Ludzie są tylko ludźmi i czasem się mylą...

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A  co chcesz ponosić jakiś koszt, jego wina więc niech rozwiązuje problem, a kontaktowałeś się ze sprzedającym?

oznacz moderatorów
domi303
#7 Wielbiciel#

jak na razie napisał że mogę odesłać przez zwrot z smarta jednak trochę mnie to zirytował więc wolałem dopytać czy przypadkiem ja nie jestem w błędzie. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

No nie tak się nie robi ale widać że już wiesz co zrobić.

oznacz moderatorów