Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć , kupiłem od sprzedawcy szelki motocyklowe. Niestety zaczęły się pruć i zdecydowałem skorzystać z gwarancji. Sprzedający stwierdził że mam mu wysłać szelki a on odeśle do importera. Moje pytanie jest takie , kto powinien zapłacić za wysyłkę ?? Pozdrawiam
Odpowiedź brzmi, reklamuj z tytułu rękojmi, odpowiada sprzedający i ma 14 dni na odniesienie się do reklamacji a tak wyśle do producenta i będziesz czekał w nieskończoność, a wysyłasz na swój koszt a sprzedający ci zwraca uznanej reklamacji.
A jest taka opcja jak rękojma ?? Towar kupiłem w ubiegłym roku
Mi chodzi o allegro. Czy mam napisac do sprzedającego , czy jest jakaś specjalna procedura.
barowicz zacznij normalnie , mailem do sprzedawcy .Jeśli nie przyniesie skutku wróć tu , podpowiemy co dalej . Pamiętaj - reklamacja z tytułu rękojmii ,,
@barowicz Tak, rękojmia jest obowiązkowa i na jej podstawie sprzedawca zawsze odpowiada za towar. Nie potrzebujesz do tego żadnych kart gwarancyjnych. Sam piszesz reklamację i odsyłasz rzecz do sprzedawcy.
@barowicz Nie składaj reklamacji na podstawie żadnych gwarancji, tylko na podstawie rękojmi. Przy rękojmi za wadliwy towar odpowiada sprzedawca i do niego przedmiot odsyłasz na jego koszt, czyli płacisz za odesłania, a on później ma obowiązek Ci ten koszt zwrócić. Poczytaj w necie o rękojmi - jest ona obowiązkowa i trwa 2 lata.
Dziękuję. Napisałem emaila do sprzedawcy że chcę złożyć reklamacje z tytułu rękojmi. Ale po prostu spakuje towar i wyślę tą reklamacje Z paczką i na emaila.