Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji?
Kupujący, a po rozpatrzeniu sprzedający zwraca, chyba że sprzedajacy sam odbierze.
@sebek2534 chyba, że reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, to wtedy sprzedawca nie zwraca za koszt wysyłki.
W przypadku niezgodności z umową, masz w postach wyżej.
W przypadku reklamacji gwarancyjnej, kwestię tą regulują zapisy w karcie gwarancyjnej (choć tu zazwyczaj serwis pokrywa koszty wysyłki lub odbiera samemu towar). Należy też sprawdzić gdzie wysyła się przedmiot (adres będzie w karcie gwarancyjnej lub uzyskuję się go po zgłoszeniu usterki u gwaranta), bo w przypadku błędnej wysyłki nikt ci nie zwróci kosztów przesyłki. Sklep zazwyczaj nie jest stroną w przypadku gwarancji.
A skąd wiedz że to reklamacja gwarancyjna? może rękojmia.
Nie wiem, dlatego napisałem, że niezgodność z umową ma w postach wyżej, a od siebie dodałem o gwarancji. Nie dodałem, że w przypadku rękojmi jest tak samo, jak w przypadku niezgodności z umową.