Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymany towar z Chin zgłoszony do reklamacji (niezgodność towaru z opisem) ,przyszedł sprzęt zupełnie inny niż było w ofercie. W otwartej dyskusji proszę o wysłanie towaru zgodnie z ofertą w przeciwnym razie 100% zwrot poniesionych kosztów. Sprzedawca proponuję wysłanie przedmiotu na koszt kupującego. Czy ja powinnam pokrywać koszty wysyłki za towar który mi nie odpowiada?
@kostas11 napisał(a):@Client:47408920 złożyłeś reklamację, masz ustawę, poczekaj 14 dni, reklamacja uznana, wyślesz wniosek Protect 🙂
A składałeś reklamację przez formularza, tam sprzedawca po swojej stronie musi wybrać czy odbiera czy rozpatruje reklamację bez odbierania towaru 🙂
Gdy sprzedawca już wybierze po swojej stronie, czy odbiera towar czy rozpatruje reklamację bez odbierania towaru - gdzie kupujący widzi informację którą opcję wybrał sprzedawca?