anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto ponosi koszty wysylki towaru przy złożeniu reklamacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:47408920
#8 Zapaleniec

Otrzymany towar z Chin zgłoszony do reklamacji (niezgodność towaru z opisem) ,przyszedł sprzęt zupełnie inny niż było w ofercie. W otwartej dyskusji proszę o wysłanie towaru zgodnie z ofertą w przeciwnym razie 100% zwrot poniesionych kosztów. Sprzedawca proponuję wysłanie przedmiotu na koszt kupującego. Czy ja powinnam pokrywać koszty wysyłki za towar który mi nie odpowiada?

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
jabollus
#12 Orędownik

@kostas11  napisał(a):

@Client:47408920 złożyłeś reklamację, masz ustawę, poczekaj 14 dni, reklamacja uznana, wyślesz wniosek Protect 🙂

A składałeś reklamację przez formularza, tam sprzedawca po swojej stronie musi wybrać czy odbiera czy rozpatruje reklamację bez odbierania towaru 🙂


Gdy sprzedawca już wybierze po swojej stronie, czy odbiera towar czy rozpatruje reklamację bez odbierania towaru - gdzie kupujący widzi informację którą opcję wybrał sprzedawca?

oznacz moderatorów