Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłem na tej aukcji[edycja]
sprzedający przysłał taki sam telefon ale z innym numerem IMEI, porysowaną obudową obiektywu i uszkodzoną kieszenią karty SD, przyznał że pomylił telefony (pewnie ma ich całą szufladę) i łaskawie zgadza się abym odesłał telefon, niestety nie można mieć zaufania bo jednocześnie twierdzi że otrzymany telefon jest w perfekcyjnym stanie, że nie ma pomiędzy nimi żadnej różnicy i to ja się czepiam, insunuując że chcę wyłudzić odszodowanie od Allegro itp., w tej sytuacji obawiam się że zwrócony telefon może okazać się nie tym co wysłał lub jest uszkodzony lub cokolwiek, prosiłem aby udowodnił że ma ten telefon poprzez zdjęcie nr IMEI i aktualnej gazety z datą - brak odp., proponowałem że kupię ten z aukcji jeszcze raz płacąc tyle samo ale przesyłka za pobraniem z opcją Sprawdzenia zawartości - brak odpowiedzi, sprzedający idzie w zaparte, obecnie ten sam telefon - ten sam numer IMEI jest oferowany przez inną osobę lub raczej tę samą z innym podobnym nickiem [edycja]
najlepiej otwórz dyskusję ze sprzedawcą , po mojemu racja jest po Twojej stronie i z pewnością allegro również stanie po Twojej stronie .
@loreno Nie baw się ze sprzedającym, tylko otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w nim problem i poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Domagaj się wymiany na koszt sprzedawcy telefonu na zgodny z opisem lub zwrotu wszelkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Odeślij telefon w ramach reklamacji z RĘKOJMI. Nie zamykaj sporu do czasu ostatecznego rozwiązania problemu. Proś tam za każdym razem o pomoc Allegro.
Gdyby jednak to okazało się nieskuteczne, co mało prawdopodobne, wystąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Jeżeli zgadza się na zwrot to zwróć i daj sobie spokój z nim, ale jak zgadza się na wymianę a to prywatny sprzedawca zgódź się i jak przyjdzie uszkodzony reklamuj, możesz także wnioskować o rekompensatę z POK.
dyskusja ze sprzedającym już była, idzie w zaparte więc dalszy ciąg nie miał sensu, zamknąłem ją i dostał negatywa, prosi o zmianę dalej insynuując mi przestępcze zamiary, odesłanie telefonu który jednak przedstawia co najmniej połowę zapłaconej kwoty to strata i telefonu i kasy, Allegro proponuje mi wznowić dyskusję ale po jej przebiegu i rozmowie telefonicznej nie mam na to ochoty, jak wyżej pisałem proponowałem zakup tego telefonu jeszcze raz ale nie - więc go nie posiada, porady Allegro podobne ale ile to można ciągnąć, powinien być mechanizm zakupu kontrolnego np. przez Allegro, jak stwierdzą że to telefon z aukcji to chętnie drugi raz zapłacę, poniżej dyskusja (proszę zwrócić uwagę "precyzyjny" opis telefonu a nie ma wzmianki o uszkodzeniach i braku j. polskiego
@loreno tak jak napisaliśmy w dyskusji:
"W przypadku towaru, który nie jest zgodny z umową, kupujący może reklamować go z tytułu rękojmi, w ramach której może wnioskować o obniżenie ceny, odstąpienie z uwagi na wady, wymianę, naprawę przedmiotu. Sprzedający może odrzucić dwa pierwsze roszczenia, jeśli jest w stanie przedmiot niezwłocznie naprawić lub wymienić. Sprzedający nie może w żaden sposób odmówić przyjęcia reklamacji [dotyczy również sprzedających prywatnych]".
Więc powinieneś wysłać sprzedającemu towar w ramach reklamacji. Nie obawiaj się, że nie odeśle Ci oryginalnie kupionego modelu albo, że coś będzie nie tak. Jeśli tak się stanie będziesz mógł reklamować go ponownie, a wtedy sprzedający nie będzie już mógł zaproponować wymiany lub naprawy.
"Więc powinieneś wysłać sprzedającemu towar w ramach reklamacji. Nie obawiaj się, że nie odeśle Ci oryginalnie kupionego modelu albo, że coś będzie nie tak. Jeśli tak się stanie będziesz mógł reklamować go ponownie, a wtedy sprzedający nie będzie już mógł zaproponować wymiany lub naprawy" - ale na pewno coś będzie nie tak bo sprzedający nie ma tego telefonu bo nie potrafi tego udowodnić, ja będę reklamował to i on będzie reklamował i tak będziemy sobie reklamowali a ja zostanę bez pieniędzy i bez telefonu, to nie jest rozwiązanie - powinien być mechanizm np. kontrolnego zakupu przez Allegro tego telefonu - jak się wszystko zgadza to ja zapłacę jeszcze raz tyle ile zapłaciłem - czy Allegro na to nie stać ? wtedy macie oszusta na patelni i zamykacie konto, na **piiip** miał bym już kasę z powrotem po pierwszej informacji że coś nie tak, tu dowody leżą na stole, sprzedający naciągnie kolejną osobę
i najważniejsze sprzedający oświadczy że to nie ten telefon co mi wysłał lub uszkodzony lub cokolwiek innego zmyśli i po ptakach; to on popełnił błąd mając jedną aukcję i wysłał taki rzadki obecnie telefon ale nie ten co na zdjęciach aukcji - to on powinien wysłać ten z aukcji a ja odsyłam jak dostanę to co kupiłem a nie odwrotnie, po raz kolejny piszę - niech Allegro mu nakaże wysłać do mnie ten telefon z aukcji za pobraniem za tyle samo co kupiłem (jeszcze raz zapłacę) w opcji ze sprawdzeniem zawartości - czy to nie jest dobre rozwiązanie i proste ? jak się nie zgodzi to wszystko jasne
Allegro nic mu nie nakaże wysłać, powie że już sprzedał albo inny wykręt, co się tak upierasz na tego sprzedającego ? jak raz zrobił to co zrobił to ja wolałbym odesłać w ramach rękojmi i czekać a zawsze jest wniosek do POK.
napiszę to po raz kolejny oszust oświadczy że odesłałem mu nie ten telefon co mi wysłał lub uszkodzony itp. i pozamiatane i zabawa w niekończące się reklamacje, w POK - ile można ? to nie dla mnie, w serwisie światowym kasę już bym miał z powrotem, dowody leżą na stole - kupiłem telefon z nr IMEI a on dalej w ofercie,
skąd przypuszczenie że sprzedający zareklamuje zwrócony telefon ? a stąd że twierdzi że wysłany telefon jest również w stanie perfekcyjnym jak ten ze zdjęć na aukcji, nie wspomina o uszkodzonej kieszeni karty pamięci jak by to było nieistotne - a jest istotne bo nie ma części do tych telefonów, twierdzi w odpowiedzi na moje zdjęcia że posypałem paprochami telefon aby to wyglądało na rysy i podobne banialuki i insynuacje, gdyby telefon był w stanie perfekcyjnym to bym w ogóle nie reklamował bo taki czy inny numer IMEI nie ma dla mnie znaczenia, jego wpadka bo zamieścił zdjęcie z tym numerem, to przykre że Allegro nie ma mechanizmów dla sprawdzenia i wykluczenia takich działań przez sprzedających
gdy coś kupujemy na Allegro pojawia się taki komunikat
"Dziękujemy za zakupy! Zakup opłacony Teraz my zajmiemy się resztą"
to Allegro nie bardzo wychodzi - brak ochrony Kupujących - brak możliwości weryfikacji oświadczeń stron zawartej umowy, nie zależy mi na jakimś odszkodowaniu z POK które aby otrzymać wymagało by współpracy sprzedającego co jest w tym przypadku wykluczone ze względu na jego postawę