anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupiłam a nie dostałam produktu i pieniędzy nie chcą oddać

Client:33476727
#1 Nowicjusz#

joy-box.pl, kupiłam u nich butorolki 20.06.2020 - do tej pory przesylki nie otrzymalam i zwrotu pieniedzy, cały czas dostaję maile, ze jutro wyślę, gdzie moge to zgłosić

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Możesz mu otworzyć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagać się wysyłki lub zwrotu wpłaty, a po 24 godzinach możesz poprosić tam o pomoc pracownika Allegro. Sprawa szybko zostanie załatwiona.

Gdyby jednak nie, możesz wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących;

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

 

oznacz moderatorów