anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłam przedmiot, zapłaciłam a kupujący nie otrzymał wpłaty. Co mogę teraz zrobić?

padzio12323
#7 Wielbiciel#

Kupiłam przedmiot, zapłaciłam a kupujący nie otrzymał wpłaty. Pieniądze zostały pobrane z mojego konta. oczywiście płaciłam przez PayU. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@padzio12323 Skąd wiesz, że nie otrzymał wpłaty? Może otrzymał. Jaki masz status płatności w zakładce Kupione? Anulowana? Zakończona?

Zakończona - wpłatę otrzymał.

Anulowana - wpłata wróci na Twoje konto automatycznie za 3 dni. W zakładce Kupione Ponów płatność.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@padzio12323 Masz w zakładce że kupiłeś towar(płatność zakończona), jeżeli tak to sprzedawca otrzymał(otrzyma) środki.

oznacz moderatorów

padzio12323
#7 Wielbiciel#

Pisałam do kupującego nie otrzymał pieniędzy. Nie dostałam też potwierdzenia z PayU że otrzymał płatność. A status jest płatność anulowana. Pieniądze zostały jednak pobrane z konta.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@padzio12323 Wrócą w ciągu 3 dni na twoje konto, możesz ponowić płatność, jak nadal chcesz kupić tą rzecz.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@padzio12323 No to przecież Ci piszę wyżej, że za 3 dni wrócą. Możesz poczekać, a możesz już teraz ponowić płatność.

oznacz moderatorów