anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłam towar na FV i nie mogę go zwrócić

sklepFASHION
#1 Nowicjusz#

Witam Kupiłam odzież na Fv  którą miałam ustawioną automatycznie na moim allegro firmowym.  Nie zauważyłam  że włączona jest Fv. Po czym oddałam ciuchy które nie pasowały a firma nie chce mi przyjąć zwrotu. Proszę o pomoc co w tej sytuacji

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

kostas11
#21 Demiurg#

@sklepFASHION jak handlujesz ciuchami to nie mają obowiązku przyjąć 🙂

Art. 38a. Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje
się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@sklepFASHION jakiej pomocy oczekujesz , jak się nie dogadasz ze sprzedawcą to nikt inny Ci nie pomoże tym bardziej ,że jak widzę ciuszki to Twoja specjaność.

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@sklepFASHION Jeśli był to zakup na jednoosobową działalność i zakupiony towar nie jest związany bezpośrednio z profilem prowadzonej działalności to sprzedający nie może odmówić przyjęcia zwrotu.
W innym wypadku przyjęcie zwrotu może wynikać tylko z dobrej woli sprzedającego gdyż nie ma on takiego obowiązku.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@komis-bell jest związany https://allegro.pl/uzytkownik/sklepFASHION

coś sobie pomyślałem ... ale ....

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria No to peszek 😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli zakup jest nie związany z działaniem twoje firmy to masz prawo zwrócić, sprzedającym jest "sklep Allegro" ale i z nimi zgodnie z prawem da się wygrać. Powołaj się na prawo.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Ja  się zastanawiam dlaczego sprzedając nowe rzeczy OGRANICZASZ kupującemu rękojmię TYLKO do 1 roku? 🤔

https://allegro.pl/oferta/jack-jones-meskie-skorzane-kozaki-r-44-ja2s-12489322813#implied-warranty

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:104371448  niech se tam pisze , trafi kiedyś na kamień . Bardzo mnie zastanowil jednak ten zapis ,, ROK CZASU NA WYKRYCIE WAD FABRYCZNYCH W OBUWIU NIEZUŻYTYM ,,

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria: ale masakra 😄

I Ty mi piszesz, że jestem cięty na ... magików od kupna/sprzedaży 😉

Jutro pyknę dla zasady stosowną informację do Allegro 😉

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:104371448 nudzi Ci się ?

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria: tak

oznacz moderatorów

medalik_2009
#16 Inspirator#

@sklepFASHION w tej sytuacji wysyłasz kuriera po odbiór swojej własności lub pytasz sprzedawcę w jakiej cenie może ci zorganizować wysyłkę ponowną. 😛

oznacz moderatorów