Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam smartwatcha. Po czasie dłuższym niż 14 okazało się że aplikacja, którą zainstalowałam w telefonie nie działa, co uniemożliwia prawidłowe działanie zegarka. Koresponduję ze sprzedającym, za pośrednictwem allegro - centrum powiadomień. Obiecał zwrócić pieniądze po odesłaniu towaru. Do zwrotu podał jednak inny adres niż ten, z którego dokonałam zakupu. Czy w takim przypadku jako kupująca na allegro mam jakąś ochronę przed niezwróceniem mi pieniędzy przez sprzedawcę?
Tak masz ochronę z POK, poczytaj:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o... odeślij na adres podany w zakładce zwroty.
@LEW433 Wprowadzasz w błąd. Po czasie dłuższym od 14 dni zwrot bez podania przyczyny nie przysługuje. Wtedy przysługuje reklamacja i adres podany w zakładce Reklamacja lub inny adres podany na piśmie przez sprzedawcę.
@mjamrozik Otwórz Dyskusję i w niej domagaj się ponownie podania adresu do zwrotu, jeśli jest to inny adres, niż ten podany na aukcji w zakładce Reklamacja, bo wadliwy towar odsyłasz na adres do Reklamacji, a nie na adres do Zwrotów. Dyskusja; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Potem odeślij towar i domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Przy naprawie lub wymianie sprzedawca także ma obowiązek oddać Ci koszty przesyłek reklamacyjnych. Jeżeli po odesłaniu paczki nie otrzymasz pieniędzy, złóż wniosek o ich zwrot z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@mjamrozik aplikacja była dedykowana do zegarka? Działała wcześniej na tej aplikacji?