anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem fałszywe oprogramowanie - co zrobić?

sabartek1
#8 Zapaleniec#

Witajcie. Zakupiłem program na allegro w 2012. Segregowalem jak zwykle po cenie, kupiłem najtańsza opcje. Jestem laikiem ktory wszedł w posiadanie programu który w sumie nie działał. Sprzedawałem w tym czasie, a polityka allegro pozwalała na komentowanie nie tylko sprzedających ale i kupujących. Poświęciłem 50 zł żeby nie dostać mega.  Do sedna. Od 5 lat ciągnie się sprawa w sądzie. Właściciel albo raczej dystrybutor programu utrzymuje że allegro olewa takie tematy i jedyna opcja jest policja. Nie ogłaszają się na allegro ale chętnie sięgają po listy ludzi którzy kupili program i nie zgłosili piractwa. Moje pytanie głównie do allegro jak to było w 2012 roku. Mam wrażenie że jakby chcieli zgłosić to byście zablokowali pirata ale na rękę im było zbierać takich naiwniaków jak ja i nie tylko i zawierać z nimi ugody. Pozdrawiam i liczę na odpowiedź. Czytajcie regulaminy i zgłaszacie takie rzeczy bo potem są nieprzyjemności. 

 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sabartek1, przykro mi, że spotkałeś się z taką sytuacją. Mogę Cię zapewnić, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby weryfikować oferty, które wzbudzają wątpliwości. Ze względu na skalę - na Allegro mamy około 164 milionów ofert - nie ukrywam, że stanowi to wyzwanie.

Tym bardziej doceniamy każde Wasze zgłoszenie, które ostatecznie przekłada się na funkcjonowanie serwisu Allegro. Jeśli jeszcze kiedyś będziesz miał do czynienia z wątpliwościami dotyczącymi oferty, zawsze możesz napisać o tym tu, na Gadane, i oznaczyć mnie w poście. Przekazuję każde takie zgłoszenie do odpowiedniego działu, który je weryfikuje.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

sabartek1
#8 Zapaleniec#

@mr_oma Pani Maju.