Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zamiast odrazu wysłać taka jak ma byc to jeszcze sie burzy to jaki sciemniacz i nie uczciwy sprzedawca i jeszcze grozi
a ty zamiast zgłosić reklamacjęto od razu walisz nega jakbyś się nigdy w życiu nie pomylił?
@108498067 No tak, bo Ty nigdy nie popełniasz błędów... a nie, czekaj 😅
Sam sobie krzywde robisz. Wiesz co osiagnąłeś - wielkie nic?
Miałam kilka lat temu podobną sytuacje. Prezent dla syna na Świeta. Zamiast niebieskiego monster trucka przyjechała czerwona wyscigówka. Dzwonię, zgłaszam, Pani tylko pyta czy na pewno nie zostawię. No niestety nie, bo syn jest na etapie "nienawidzę czerwonego". Następnego dnia przyjechał miły kurier, zostawił monster trucka, zabrał cieżarówkę. Pani dostała pozytywa, bo mimo pomyłki, była solidnym sprzedawcą...
Naprawdę nie rozumiem klientów, którzy wolą wyżyć się w komentarzu niż podejść jak człowiek do człowieka. Niektórzy chyba są za bogaci i wolą stracić kasę ale się wypisać niż dać szansę na wymianę czy zwrot kasy. To okres przedświąteczny. Jest kilkakrotnie wiecej przesyłek. Nawet boty się mylą (wystarczy spojrzeć co wyczyniają Allegrowe), a co dopiero człowiek...
@108498067 pokaż link do oferty lub numer oferty.
@108498067 dobrze zrobiłeś jak sie nie dowali negatywa albo dyskusji to sie te janusze nigdy nie nauczą . załóż dyskusje i zgłoś że ci groził . dadzą mu ostrzeżenie a może jeszcze konto zablokują . następnym razem się janusz sprzedażowy zastanowi nad sobą
Dokup sobie słownik ortorgaficzny.
Będzie git!
Ja bym ci wystawił akt zgonu...