Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem i opłaciłem towar (10.08 w godzinach porannych), po kilku godzinach sprzedawca odpisał, że nie ma na stanie tego artykułu i dokona zwrotu zapłaty. Po 4 dniach (14.08) na pytanie gdzie są pieniądze sprzedawca twierdzi : "Zwrot już zrobiony, system allegro przetrzymuje kasę". Co z tym zrobić dalej?
@Neste3 czy chodzi o zamówienie nr 28046fb0-371e-11ee-b61c-3b9f9c8f1e56?
Jeśli tak, to nie widzę zwrotu wpłaty od sprzedającego, więc nie zrobił tego przez Allegro Finanse, także na pewno Allegro nie przetrzymuje kasy.
W tej sytuacji, jeśli będziesz miał problem z dogadaniem się ze sprzedającym, załóż proszę dyskusję, po 24h będziesz mógł poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Tak to jest to zamówienie. Dziękuję
@Neste3 Poczekaj do jutra a później jak nie odeśle to otwórz dyskusję, jak zwróci środki przez Allegro to dostaniesz maila.