Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kpiłem przedmiot 24.10.20 i nie otrzymałem go w terminie 20.11.20 . Nie ma możliwości kontaktu ze sprzedawcą ponieważ mu zablokowali konto. Nie da się wysłać wiadomości do allegro ponieważ tam trzeba wpisać numer przesyłki i mi pokazuje ze takiej oferty już nie ma. Czy jest jakaś możliwość abym otrzymał wydane pieniądze ?
@BiniekMateusz Tak, wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Jeżeli będziesz miał problem z wypełnieniem wniosku z powodu braku takiego zamówienia, zapytaj Allegro jak masz to zrobić, metoda na pewno istnieje. Kontaktując się z Allegro podaj nazwę przedmiotu i orientacyjną datę zakupu. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Dzięki