Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien Dobry.Kupiłem pokrowiec na samochód od sprzedawcy ktorego znalazłem na Allegro .Sprzedajacy nie mial w oferie na Allegro pokrowca do tego samochodu wiec pokrowiec był szyty na zamowienie.Wersja pokrowca EXKLUSIVE czyli najlepszy najbardziej trwały produkt jaki miał sprzedajacy w ofercie sprzedajacy udziela 24 miesiace gwarancji na pokrowiec .Po około 5 miesiacach wewnetrzna warstwa pokrowca sie rozsypała pokrowiec przemaka.Kontakt ze sprzedajacym po zgłoszeniu reklamacji jest bardzo utrudniony i po upływie ponad 6 tygodni i wysłaniu sprzedajaemu wszystkiego co sprzedajacy wymagał tj potwierdzenie przelewu i zdiec uszkodzenia pokrowca.niema kakretnej odpowiedzi w sprawie uznania reklamacji .Sprzedajacy nie odbiera telefonu i nieodpowiada na meile.Czy w tej sytuacji moge liczyc na pomoc Allegro.
gregor11or poza allegro to raczej nie temat na to forum . Pozbieraj wszystkie potwierdzenia i udaj się do RPK
@gregor11or Jeśli złożyłeś pisemną reklamację na podstawie rękojmi i po 14 dniach nie otrzymałeś odpowiedzi, reklamacja nie została rozpatrzona, to na podstawie istniejących przepisów o rękojmi została uznana i sprzedawca nie może teraz tej reklamacji odrzucić. Musi towar na swój koszt naprawić, wymienić lub oddać wszystkie koszty. Musisz tylko to wyegzekwować, więc skontaktuj się z najbliższym rzecznikiem konsumentów. Wyszukiwarkę masz tu; https://www.uokik.gov.pl/pomoc.php
@gregor11or niestety zakupy poza Allegro sprawiają, że nie możemy Ci w żaden sposób pomóc, dlatego na przyszłość zachęcam do kupowania w ramach serwisu. Natomiast rada @xyz96 jest bardzo pomocna i bazuje na Twoich podstawowych konsumenckich prawach. Skorzystaj z niej.
Powodzenia w sprawie.
Tak, tylko wczoraj ta moja porada została przez moderację usunięta natychmiast po zamieszczeniu, a dzisiaj znowu się pojawiła. Ciekawostka, komu przeszkadzała i dlaczego 🙂
@xyz96 wiesz, co myślę, że to był przypadek 🙂 z Twoją odpowiedzią jest wszystko bardzo ok.