Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, jakiś czas temu kupiłam pewna rzecz,przyszedł mi email potwierdzający zakup oraz emial potwierdzający że pieniadze doszły do sprzedającego. Jednak termin w jakim przedmiot powinien zostać dostarczony minął, a paczki nie otrzymałam. Zapytałam więc sprzedającego dlaczego jeszcze nie otrzymałam a on że nie ma takiego zamówienia. Co zrobić? Posiadam tak jak już wspominałam e-mail potwierdzający zakup, wpłatę pieniędzy oraz że pieniądze doszły do sprzedającego. Co robić dalej?
@Client:62611126 Otwórz spór https://allegro.pl/dyskusje/nowa i tam zapytaj o przesyłkę. Następnego dnia włączy się do sporu pracownik Allegro, który Ci pomoże. Sprzedawca ma obowiązek odpowiadać w sporze.
Gdyby jednak problem nie został rozwiązany, 14 dni od zakupu możesz wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia