Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Mam problem zakupiłem telefon przez Allegro telefon przyszedł z uszkodzona bateria telefon wrócił do sprzedającego przysłał „nowy” który miał dalej problem z bateria a w dodatku po kilku dniach dotyk przestał działać ( przy przeglądaniu youtube dotyk przestał reagować ) telefon ponownie odesłałem. Wrócił po raz 3 z „gwarancji” w telefonie niby została wymieniona bateria i ekran tylko problem w tym ze telefon wcale się nie włączył i nie działa… Co można zrobić w takim przypadku?
Na telefonie są wszystkie moje prywatne dane koszt telefonu 1400 zł…
@mkamilm1998, czy chodzi o zamówienie nr 41e7b4a1-e4f4-11ec-b5ec-43ed74d61b39?
W takiej sytuacji sprzedawca musi obowiązkowo zachować się tak jak żąda tego kupujący, tj. naprawić lub wymienić rzecz na nową, a nawet obniżyć cenę towaru lub przyjąć zupełne odstąpienie od umowy. Nie może proponować Ci kolejnej naprawy towaru, jeśli tego nie chcesz. Do odstąpienia od umowy może dojść tylko wtedy, gdy wada towaru ma charakter istotny. Obniżyć cenę lub przyjąć odstąpienie od umowy sprzedawca musi również, jeżeli wcześniej w postępowaniu reklamacyjnym nie wywiązał się z obowiązku naprawy bądź wymiany towaru, pomimo takiego żądania konsumenta (artykuł 560 kodeksu cywilnego i artykuł 561 kodeksu cywilnego).