anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupon za aplikacje

MAMY ROZWIĄZANIE!
KonradM1993
#1 Nowicjusz#

dziendobry,

chcialem dokonac zakupow na allegro, jak zawsze przez www, ale skusil mnie komunikat o odebraniu kuponu 25zl na zakupy za pobranie aplikacji mobilnej - pobralem/zainstalowalem -> samo logowanie najpierw probowalo mnie zmusic do zmiany hasla, ale twierdzilo ze podaje bledny numer telefonu (sprawdzalem przez www 3x, byl ok), dopiero zalogowac sie udalo przez gmaila - ale samego kuponu na stronie glownej ani w zakladce z kuponami nie widze 

 

prosze o pomoc

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@KonradM1993  Kupon należy odebrać po zalogowaniu się do aplikacji. Czy w powiadomieniach w aplikacji nie widzisz opcji "Odbierz kupon"?

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
KonradM1993
#1 Nowicjusz#

niestety nie, jak i na glownej stronie, jak i w zakladce kupony

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@KonradM1993  Ten komunikat o błędnym numerze telefonu może sugerować że w ustawieniach Allegro masz zgłoszony inny numer telefonu niż ten na którym instalujesz aplikację.

Gdyby tak było to kuponu na  to konto z którego piszesz nie dostałeś,  ale w aplikacji masz kupon na nowym koncie które właśnie sobie założyłeś.

To takie ułatwienie Allegro dla dobra użytkowników:  nowy numer telefonu = nowe konto Allegro.

oznacz moderatorów
KonradM1993
#1 Nowicjusz#

tak jak pisalem wyzej; jestem ciagle zalogowany w przegladarce i wszystkie dane wprowadzane byly poprawne, jest to tez jedyny numer telefonu, nie korzystam z innego

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@KonradM1993 Jeśli masz problem z numerem telefonu, proszę Cię o kontakt przez formularz

Kupon za pierwsze zainstalowanie aplikacji otrzymasz po zalogowaniu w aplikacji, a nie w przeglądarce. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
KonradM1993
#1 Nowicjusz#

z przegladarki korzystam na codzien oraz w tej przegladarce sprawdzalem poprawnosc danych, bo aplikacja miala problem zaakceptowac poprawny numer telefonu; na aplikacji nie pojawia sie kupon (tak jak wczesniej pisalem) ani na glownym ekranie ani w zakladce kupony

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@KonradM1993 Konsultuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
KonradM1993
#1 Nowicjusz#

dziekuje!

oznacz moderatorów