Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, niedawno wystawilam produkt, kupujacy zakupił.. W opisie zawsze dodaje ze do 24h wysyłam ( zycie, praca, czasami brak czasu na allegro )
Przed 24h kupujący dostał produkt, a mimo tego zglosił mnie do allegro.. Przez prace nie bylam w stanie wejsc na e-mail czy na allegro (jakas dyskusja trwala chociaz nie dostalam zadnego powiadomienia na telefon - mniejsza )
Allegro nałozylo na mnie kare, mimo tego ze kupujacy dostal produkt.. kto tu jest tak naprawde winien sprzedajacy czy kupujacy? Czy to osoba wyludzajaca i kłamiąca? Mam oczywiscie dowody, ze sprawa powinna byc po mojej stronie..
Czy ktos miał juz taki przypadek?
@Inq89 Wielu sprzedających miało takie przypadki. Gdy wystawiasz towar, pilnuj powiadomień, ponieważ o otwarciu Dyskusji Allegro Cię informuje i masz obowiązek w niej uczestniczyć. Teraz sprawę możesz wyjaśniać tylko w korespondencji z serwisem po wcześniejszych powiadomieniach lub pisząc tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
Jak masz dowody to nie powinno być problemów z wyjaśnieniem, tu na forum nikt ci nie odwiesi konta, musisz pisać i wyjaśniać: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...