anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie otrzymał mojej wpłaty (płatność przez PayU)

emgpoland
#1 Nowicjusz#

Zakupiłam przedmiot, zostało zapłacone za pośrednictwem PayU, kupujący twierdzi, że nie otrzymał wpłaty. Gdzie mogę uzyskać więcej szczegółów na temat tej płatności? Nadmienię tylko, że z mojego konta zeszło.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

emgpoland czasem przelewy są przerywane zewzględów bezpieczeństwa i wracają wciągu 3 dni . Sprawdzź status w zakladce kupione .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@emgpoland W zakładce Kupione przy tym produkcie sprawdź status wpłaty, klikając Szczegóły. Jeśli jest Zakończona, sprzedawca pieniądze otrzymał, jeśli anulowana, kliknij Ponów płatność, pieniądze zostaną pobrane po raz drugi i dotrze do sprzedawcy - pierwsza wpłata wróci do Ciebie po 2-3 dniach. Jeśli jest status Rozpoczęta, poczekaj na zakończenie.

oznacz moderatorów

emgpoland
#1 Nowicjusz#

W statusie jest, że opłacone i podana data z godziną 😞

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tam niżej w sekcji Płatność powinno być po prawej  - Płatność zakończona. Jeśli tak jest, sprzedawca otrzymał wpłatę.

oznacz moderatorów