Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam przedmiot, zostało zapłacone za pośrednictwem PayU, kupujący twierdzi, że nie otrzymał wpłaty. Gdzie mogę uzyskać więcej szczegółów na temat tej płatności? Nadmienię tylko, że z mojego konta zeszło.
emgpoland czasem przelewy są przerywane zewzględów bezpieczeństwa i wracają wciągu 3 dni . Sprawdzź status w zakladce kupione .
@emgpoland W zakładce Kupione przy tym produkcie sprawdź status wpłaty, klikając Szczegóły. Jeśli jest Zakończona, sprzedawca pieniądze otrzymał, jeśli anulowana, kliknij Ponów płatność, pieniądze zostaną pobrane po raz drugi i dotrze do sprzedawcy - pierwsza wpłata wróci do Ciebie po 2-3 dniach. Jeśli jest status Rozpoczęta, poczekaj na zakończenie.
W statusie jest, że opłacone i podana data z godziną 😞
Tam niżej w sekcji Płatność powinno być po prawej - Płatność zakończona. Jeśli tak jest, sprzedawca otrzymał wpłatę.