Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam sprzedałem magnetofon jednemu panu był po kompletnym serwisie oraz sprawdzałem go przed wysyłka. Magnetofon dotarł do kupującego ale podobno uszkodzony i nie działa. Co teraz mam zrobić jako sprzedający?
Przyjąć magnetofon w ramach reklamacji i ją rozpatrzyć. Jeśli kupujący ma rację, oddać mu pieniądze i koszt odesłania. Jeśli nie ma racji, odrzucić reklamację. Domyślam się, że w aukcji odpowiedzialność z rękojmi nie została wyłączona, a wtedy na rzeczy używane jest 1 rok ochrony przy sprzedaży firmowej, przy prywatnej 2 lata. Kupujący po odrzuceniu reklamacji może wystąpić z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Jeżeli ją otrzyma, Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów rekompensaty pod groźbą zawieszenia konta.
ok dzięki za odpowiedź
Może reklamować, takie jego prawo a ty musisz rozpatrzyć reklamację, możesz ją uznać albo nie, możesz zaproponować obniżenie ceny, dogadać się. Rozpatrzyć musisz.https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@adrianjanoszek4 Jako sprzedający prywatnie- teoretyczne powinieneś przyjąć sprzęt z powrotem, ale jak jesteś pewien że był tip top i kupujący mógł coś sknocić, to nie musisz uznać jego roszczeń.Wszystko zależy czy chcesz mieć spokój, czy walczyć z klientem, on ma Allegro po swojej stronie- ty tylko siebie.