Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, sprzedający wysłał towar mimo anulowania (wart 20zł), i teraz domaga się jego zwrotu. Problemem jest to że wysyłka zwrotu będzie zbliżona do ceny towaru. Wolę dać 20 zł i mieć coś niepotrzebnego na przyszłość, niż dać 20 zł i mieć nic. Sytuacja jest rozwojowa, napisałem żeby nie robił więc tej anulacji, i nie wysyłał mi pięniedzy, a on na to że anulowanie anulowania jest niemożliwe. Co mam zrobić ? Jeszcze nie odebrałem przesyłki, ale idzie do mnie też inna przesyłka, więc pewnie będę musiał ją odebrać.
Koszt odesłania jest po twojej stronie, ale zasadnicze pytanie odstąpienie było przed wysyłką czy jak wysyłka była w drodze?
Anulowanie to nie jest zwrot. System allegro i system wysyłki sprzedającego są źle zsynchronizowane, i mimo że system automatycznie potwierdził anulowanie, to nie miał wpływu na to że paczka zostanie wysłana. Anulowanie było 30 minut po wpłacie, pod wieczór. Wysyłka jest rano.
słuchaj .. zrobimy tu na forum zrzutkę na te 20 zł. Ja dam 5 i Allegro Protect nie będzie musiało się wysilać.
Proszę się ze mną skontaktować w sprawie szczegółów, chętnie przyjmę te 5 złotych 🙂
Jak widać doszliście do porozumienia ze sprzedającym i zrzutki robić nie trzeba.
Dotrzymuję jednak słowa.
Oto 5 zł for you.
Skoro wysłał, to raczej zamówienie nie mogło być anulowane, lecz zgłoszony zwrot - odstąpienie od umowy.
Jeśli idzie to do paczkomatu, to możesz nie odbierać, bo zwroty przesyłek paczkomatowych nie obciążają nadawcy kosztem zwrotu.
No właśnie jego własny system nie jest zsynchronizowany z allegro 😉 i pomimo tego, że Anulowanie doszło do skutku, to wysłał produkt. Wina leży po jego stronie, i budowie jego systemu, ale już umówiłem się że ja nie odeślę produktu, a on nie odeśle mi pieniędzy.
@Client:61830034 anulowanie ,a zgłoszenie zwrotu to są 2 rożne pojęcia i niosą za sobą różne toki postępowania , napisz wobec tego co wykonałeś rezygnując z zakupu.
Napisałem wyraźnie, kliknąłem Anuluj - miałem jeszcze możliwość.
@Client:61830034 Jak anulowałeś zakup, to daruj sobie pogawędki ze sprzedającym, niczego nie musisz odbierać niczego nie musisz odsyłać- jak nie chcesz, i tak musi Ci zwrócić środki, poprosisz o pomoc Allegro i zwróci.
Zdajesz sobie sprawę, do czego tu nawołujesz ? Do złodziejstwa.
Umówiłem się ze sprzedającym, że on nie odda mi pięniedzy, a ja nie odeślę mu produktu 😉 chodziło prawdopodobnie że nie da się zmienić w systemie allegro statusu.