Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich! Dnia 01.04.2020 zamówiłem produkt - poniżej zdj. Zostało kupione za pomocą " kup teraz " i po sekundzie zapłacone za pomocą ipko. Planowane dostarczenie paczki 06.04.2020. Dzisiaj dostaję informację na maila od allegro "Sprzedający wystąpił do nas o zwrot prowizji od sprzedaży." Zaznaczyłem na mailu ,że zapłacone I tyle. Co myslicie o tym , nie moge z nikim uzyskac kontaktu. Ponizej zdj. zakupu.Pozdrawiam.
Może błędnie wystąpił o zwrot prowizji, na razie nie potwierdzaj, mamy weekend mało firm pracuje 24h poczekaj do poniedziałku i wyjaśnij 🙂
Może tak być, potwierdziłem już, ale kontaktowałem się z allegro przez tel. I w szybki sposób dokładnie Pan wytłumaczył mi w czym problem , moja wina ponieważ przy zakupie jednen raz zamiast kontynuować zakupy musiałem cofnąć stronę i z tego co pamiętam tak było i kiedy zdecydowałem się zapłacić zapłaciłem za produkt lecz za tamten nie i wyszło jakby zapłaciłem ,a za drugi nie i tu był problem ponieważ oba miały ten sam nr. Zamówienia. Sprawa rozwiązana z pomocą allegro. Wysłałem maila jeszcze do firmy sprzedającego z wyjaśnieniem mam nadzieję, że będzie dobrze i paczka dojdzie na czas. Dziękuję również za bardzo szybki odzew Wasz , pozdro ! 🙂