anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupuje ì notorycznie zwraca

MAMY ROZWIĄZANIE!
WIECZOREKPL
#11 Animator#

Kupuje i co 3 raz zwraca i żąda zwrotu całości również w przypadku gdy się pomylił i zauważył to gdy przesyłka była już w paczkomacie .

A była opłacona nie była darmowa 

Proszę o pomoc 

Dziękuję 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Co trzeci raz zwraca? to znaczy, że pierwszy zakup i drugi pozostawia sobie tak?

oznacz moderatorów
WIECZOREKPL
#11 Animator#

Tzn. Teraz dokładniej napisze 

Kupił 8 razy nie wystawił ani 1 komentarza i 3 razy z tych 8 zakupów zwrocił .

Koronacja ten ostatni inPost 8.99 zł

Już był w paczkomacie 

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@WIECZOREKPL Sam mu trochę na to pozwalasz wpisz go na czarną listę i zablokujesz mu tę zabawę.

oznacz moderatorów
WIECZOREKPL
#11 Animator#

No dobrze ale wtedy może ocenić pozostałe kupione rzeczy z negatywem bo ma 8 zakupów do oceny .

Nie mineło 90 dni od żadnego

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@WIECZOREKPL To cię trochę "wkręcił".

oznacz moderatorów
WIECZOREKPL
#11 Animator#

No właśnie gdyby komentarze już były wystawione to oczywiste Czarna lista i koniec ale widziałem negatywy za wpisanie na czarną listę. 

Dziękuję za odpowiedzi

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@WIECZOREKPL Brak mu zdecydowania?

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@WIECZOREKPL Allegro pozwala klientom na dużą swobodę tak w zakupach jak i w ocenach a sprzedawca zostaje zwykle sam i sam musi dochodzić swoich racji .Jak ci wpisze negatywy za te zakupione i opłacone aukcje i cię w nich nie obrazi to uznają że jest to zgodne z regulaminem i nie mają podstaw do ingerowania.

oznacz moderatorów
WIECZOREKPL
#11 Animator#

No właśnie to już przerabiałem z klijentem który nie umiał kupić ,zapłacić a potem rozpakować no to wystawił i dostałem negatywa a Allegro nic nie pomogło 

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

@WIECZOREKPL Ma do tego prawo, jeśli pozostawił sobie 5 zakupów to nie jest tak źle. W cenę swoich produktów musisz uwzględnić koszty takich delikwentów. Możesz zadzwonić do niego z propozycją pomocy? czy doradztwa. Wysoka jakość obsługi odbija się na coraz droższych produktach Allegro. Pamiętaj że to ty masz zarabiać, a za wszystko płacą klienci.

oznacz moderatorów
WIECZOREKPL
#11 Animator#

Trudny temat bo nie odpisał nawet na 1 moje pytanie a wszystko łatwi oficjalnie przez serwis . Ale Dziękuje za podpowiedzi

oznacz moderatorów
WIECZOREKPL
#11 Animator#

Dzięki wszystkim za pomoc

Pozdrawiam 

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@WIECZOREKPL No przecież ma prawo zwrócić, prawda? Nie ma ograniczeń w zwrotach. Nie chce się użerać z reklamacjami z powodu niezgodności z opisem, to zwraca bez podania przyczyny - tego nie możesz podważyć, dlatego zwraca. Reklamację możesz odrzucić, dlatego nie reklamuje.

oznacz moderatorów
upwards
#10 Popularyzator#

Też mam taką klientkę. Sprzedaję odzież, teraz głównie kurtki. Jedna Pani już po  czwarty kupuje te kurtki po 2-3 sztuki, po dostawie przymierza i po godzinie zwrot z opisem "nie pasuje mi". Traktuje to jako przymierzalnię. Ma smarta, to jej to nic nie kosztuje, a ja płacę za przesyłkę, pakowanie, opakowania... Dodam, ze wszystkie kurtki mają kompletne zdjęcia, opisy, wymiary itp. I co takiej zrobić?

oznacz moderatorów
AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Dodać na czarną listę, teraz ona się nazywa inaczej.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@WIECZOREKPL  @upwards  kiedyś mieliśmy takiego kupującego który kilkukrotnie kupowal i zwracał całośc lub część. Po prostu do którejść z kolei przesyłki włożyliśmy kerteczke z podziekowniem za zakupy. Gdzie napisałem uprzejmie że cieszymy sie że do nas wraca i ze wielokrotnie kupuje jednocześnie bardzo byśmy prosili o bardziej przemyślane zakupy gdyż duża ilośc zwrotów generuje koszty i zmusza nas do podwyżek cen a chcielibyśmy aby nasi klienci ( w tym Pan/Pani) mogli kupowac nasze produkty w jak najbardziej atrakcyjnych cenach.

Kupujący nadal u nas kupuje ( choć może nie tak często) lecz zwrotów już nie robi.

Myśle że klienci nie są zlośliwi lecz po prostu nie zdają sobie sprawy z tego że " darmowy zwrot" tak naprawde nie jest darmowy- że generuje koszty i ktoś je musi ponieść a z reguły ostatecznie jest to klient.

Nie chodzi o to aby obrażac, wkurzać , czy blokowac kupującego lecz aby po prostu czasem pokazać i wytłumaczyc pewne rzeczy. U nas zadziałało.

oznacz moderatorów
hardybejs
#12 Orędownik#

wez mu wsylij paczke ktoś kiedyś napisał przesyłke specjalną z podziękowaaniem /w woreczku foliowym') z przesyłka anonimową z pozdrowieniem że takich klientów nie obsługujemy.Anonim--- napewno zadziała'))

oznacz moderatorów