Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupuje i co 3 raz zwraca i żąda zwrotu całości również w przypadku gdy się pomylił i zauważył to gdy przesyłka była już w paczkomacie .
A była opłacona nie była darmowa
Proszę o pomoc
Dziękuję
Co trzeci raz zwraca? to znaczy, że pierwszy zakup i drugi pozostawia sobie tak?
Tzn. Teraz dokładniej napisze
Kupił 8 razy nie wystawił ani 1 komentarza i 3 razy z tych 8 zakupów zwrocił .
Koronacja ten ostatni inPost 8.99 zł
Już był w paczkomacie
@WIECZOREKPL Sam mu trochę na to pozwalasz wpisz go na czarną listę i zablokujesz mu tę zabawę.
No dobrze ale wtedy może ocenić pozostałe kupione rzeczy z negatywem bo ma 8 zakupów do oceny .
Nie mineło 90 dni od żadnego
@WIECZOREKPL To cię trochę "wkręcił".
No właśnie gdyby komentarze już były wystawione to oczywiste Czarna lista i koniec ale widziałem negatywy za wpisanie na czarną listę.
Dziękuję za odpowiedzi
@WIECZOREKPL Brak mu zdecydowania?
@WIECZOREKPL Allegro pozwala klientom na dużą swobodę tak w zakupach jak i w ocenach a sprzedawca zostaje zwykle sam i sam musi dochodzić swoich racji .Jak ci wpisze negatywy za te zakupione i opłacone aukcje i cię w nich nie obrazi to uznają że jest to zgodne z regulaminem i nie mają podstaw do ingerowania.
No właśnie to już przerabiałem z klijentem który nie umiał kupić ,zapłacić a potem rozpakować no to wystawił i dostałem negatywa a Allegro nic nie pomogło
@WIECZOREKPL Ma do tego prawo, jeśli pozostawił sobie 5 zakupów to nie jest tak źle. W cenę swoich produktów musisz uwzględnić koszty takich delikwentów. Możesz zadzwonić do niego z propozycją pomocy? czy doradztwa. Wysoka jakość obsługi odbija się na coraz droższych produktach Allegro. Pamiętaj że to ty masz zarabiać, a za wszystko płacą klienci.
Trudny temat bo nie odpisał nawet na 1 moje pytanie a wszystko łatwi oficjalnie przez serwis . Ale Dziękuje za podpowiedzi
Dzięki wszystkim za pomoc
Pozdrawiam
@WIECZOREKPL No przecież ma prawo zwrócić, prawda? Nie ma ograniczeń w zwrotach. Nie chce się użerać z reklamacjami z powodu niezgodności z opisem, to zwraca bez podania przyczyny - tego nie możesz podważyć, dlatego zwraca. Reklamację możesz odrzucić, dlatego nie reklamuje.
Też mam taką klientkę. Sprzedaję odzież, teraz głównie kurtki. Jedna Pani już po czwarty kupuje te kurtki po 2-3 sztuki, po dostawie przymierza i po godzinie zwrot z opisem "nie pasuje mi". Traktuje to jako przymierzalnię. Ma smarta, to jej to nic nie kosztuje, a ja płacę za przesyłkę, pakowanie, opakowania... Dodam, ze wszystkie kurtki mają kompletne zdjęcia, opisy, wymiary itp. I co takiej zrobić?
Dodać na czarną listę, teraz ona się nazywa inaczej.
@WIECZOREKPL @upwards kiedyś mieliśmy takiego kupującego który kilkukrotnie kupowal i zwracał całośc lub część. Po prostu do którejść z kolei przesyłki włożyliśmy kerteczke z podziekowniem za zakupy. Gdzie napisałem uprzejmie że cieszymy sie że do nas wraca i ze wielokrotnie kupuje jednocześnie bardzo byśmy prosili o bardziej przemyślane zakupy gdyż duża ilośc zwrotów generuje koszty i zmusza nas do podwyżek cen a chcielibyśmy aby nasi klienci ( w tym Pan/Pani) mogli kupowac nasze produkty w jak najbardziej atrakcyjnych cenach.
Kupujący nadal u nas kupuje ( choć może nie tak często) lecz zwrotów już nie robi.
Myśle że klienci nie są zlośliwi lecz po prostu nie zdają sobie sprawy z tego że " darmowy zwrot" tak naprawde nie jest darmowy- że generuje koszty i ktoś je musi ponieść a z reguły ostatecznie jest to klient.
Nie chodzi o to aby obrażac, wkurzać , czy blokowac kupującego lecz aby po prostu czasem pokazać i wytłumaczyc pewne rzeczy. U nas zadziałało.
wez mu wsylij paczke ktoś kiedyś napisał przesyłke specjalną z podziękowaaniem /w woreczku foliowym') z przesyłka anonimową z pozdrowieniem że takich klientów nie obsługujemy.Anonim--- napewno zadziała'))